July 18, 2014

HUAWEI ASCEND P7

Určitě si pamatuje jak jsem testovala LG G2. Teď mi přišla nabídka na testování nového Huawei Ascend P7. Byla jsem zvědavá, tak je jasné, že jsem okamžitě kývla. 
Telefon má krásný vzhled. Díky bílé barvě a štíhlosti 6,5mm je nesmírně elegantní. Je velmi precizně zpracovaný a na to, že je to Android se vůbec neseká. Uhlopříčka displeje je 5“, což mi přijde super. Paměť je 16GB + můžete použít miscroSD až 64 GB.

Fotoaparát je asi věc, která většinu z nás zajímá nejvíc. Tento telefon vás nadchne svými 13 Mpx u zadního fotoaparátu a neuvěřitelnými 8 Mpx u předního. Když jsem foťák zkusila poprvý, tak jsem byla překvapená funkcí, kde si můžete nastavit jak hodně chcete fotku vyretušovat. Což se určitě hodí!


Tělo telefonu je lemované hliníkovými lišty a jinak přední i zadní strana jsou ze skla. Mobil jsem testovala pár dní, ale za tu dobu si nemůžu na nic stěžovat. Už o něm dokonce přemýšlí moje dvě kamarádky, kterým jsem ho dala vyzkoušet také. Hledáte-li kvalitní telefon a zároveň módní doplněk, tak je tohle přesně pro vás.

Nezapomeňte se zapojit do agentské hry, kde budete plnit úkoly a budete mít možnost vyhrát skvělé ceny a třeba i tenhle krásnej telefon. Tak vyfoťte selfie a zapojte se TADY!!! ♥
Máte s telefonem zkušenost?

8 comments:

  1. Vypadá skvěle. Já mám verzi HUAWEI Ascend Y300 a jsem s ním hodně spokojená, takže kdo přemýšlí o koupi téhle značky, doporučuji! :)

    http://karolinarblog.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Plánuji si nový mobil pořídit a jak jsem uviděla tenhle, hned jsem se zamilovala! vypadá skvěle :)

    ReplyDelete
  3. Huawei mi nikdy neprisla jako dobra znacka,mozna me vzdy odradil ten nazev,ale asi menim nazor,protoze tento mobil vypada moc dobre,libi se mi hlavne design!!!:)

    ReplyDelete
  4. NO nabídku na vyzkoušení takovýho fešáka bych taky neodmítla :D, vypadá krásně :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. No tak tento vypadá božsky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Nad HUAWEI ASCEND P7 přemýšlím už dlouho, jsem unešená z kvality foťáku, který je pro mě nejdůležitější. Ale mnoho lidí mě od něj odrazuje. Prý je hrozně křehký a pokud se s ním něco stane, za opravu se prý nedoplatím..tak nevím :)
    Instantní krása

    ReplyDelete
  7. mám huawei ascend g6 a jsem vážně spokojená :) jak bylo řečeno, taky sem pochybovala o této značce,přece jen huawei :D ale design se mi moc líbil a nakonec jsem ráda :) takže lidi,běžte klidně do něj! :)

    ReplyDelete
  8. Mám ho a jsem unešená, děsně ho miluju :) nejlepší dáreček, co jsem dostala :)

    ReplyDelete