July 20, 2014

Lucie Kroupová Photography

Když jsem šla jednou do Surface na focení, tak jsem tam poznala talentovanou fotografku Lucii Kroupovou. Lucka mi pak nabídla, že spolu můžeme něco nafotit. Tak jsme se domluvily a vznikly z toho tyhle fotky. O vlasy a líčení se postarala její neuvěřitelně šikovná maminka Hedvika s kterou tvoří nerozlučitelnou dvojku. 

Pokud i vy toužíte po profesionálních fotografiích, tak stačí Lucku kontaktovat. Připravila pro čtenářky mého blogu speciální akci. Jedna upravená fotografie s vizáží 600 Kč,  2 fotky 1000 Kč , 3 fotky 1500 Kč a tak dále. Nemusíte hned platit celé focení, ale můžete si nechat udělat pár fotek. Pokud Lucce napíšete, tak se určitě nějak domluvíte :) a teď už mrkněte na fotky. 
Nakonec dvě fotky ze Surface. Líčení Petra Nutilová. 
Lucky stránky naleznete na adrese fotolucie.com.

29 comments:

  1. Hezké fotky, ale myslím, že už tak dvě z nich jsem tady viděla.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Už jsem nějaké fotky viděla dávno, jsou moc hezké :-)

    ReplyDelete
  3. Naprostá nádhera, dobrá práce! Nejvíc se mi líbí ta s barevnými růžemi a ta s pírky....

    ReplyDelete
  4. WAU!!! Leonko jsi na těch fotkách nádherná! Moc šikovná fotografka!

    ReplyDelete
  5. veľmi veľmi pekné. iba na dvoch sa na seba podobáš

    ReplyDelete
  6. Všechny fotky jsou naprosto skvělé a ty jsi na nich nádherná :)

    ReplyDelete
  7. Makeup aj vlasy sú skutočne dokonalé, pani je veľmi šikovná! Najviac ma zaujala fotka s kvetmi, konkrétne jej farebná verzia, to obočie je tam super!

    ReplyDelete
  8. nádherné fotky!!!

    ReplyDelete
  9. Krásne fotky <3 Všetky dokonalé :3

    ReplyDelete
  10. Ta fotka v lesklém sáčku s vyčesanými vlasy je totálně TOP! Jsi jako modelka, opravdu neuvěřitelná!
    A poslední fotka mě taky dostala, máš překrásnou pleť.

    ReplyDelete
  11. překrásné fotky!!

    ReplyDelete
  12. Jsou překrásný. <3

    ReplyDelete
  13. Páni, ty fotky jsou nádherné. Každá z nich má něco do sebe. Vážně dobrá práce. :)

    http://karolinarblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Bože nádherné fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Krásné fotky. Na jedné jak tam máš ty "kudrnaté" vlasy mi připomínáš v obličeji Kristen Stewart. :D ale nejlepší je jednoznačně tahle: http://1.bp.blogspot.com/-lemWeoVY5vQ/U8lidh52HVI/AAAAAAAAR5w/-1nC7q29YXs/s1600/Petra+Nutilov%25C3%25A11.jpg !

    btw na blogu mám soutěž, kdyby se někdo chtěl zapojit a vyhrát knížku :) http://readerspublicdiary.blogspot.cz/2014/07/soutez-giveaway-james-grippando-svedomi.html

    ReplyDelete
  16. Tééda, ty fotky jsou naprosto dokonalý! Všude Ti to MOC sekne :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. Tak tyto fotky nemají chybu! :)Vypadáš jako profesionální modelka :) Ta první fotka je nej :)

    ReplyDelete
  18. Jsi přenádherná! Na každé fotce jedinečná a originální. Nemám slov... a jako lehce začínající fanatik do focení mě to bere pomalu za srdce, naprosto úchvatné fotky, opravdu. :-)

    ReplyDelete
  19. Teda ty fotky jsou vážně nádherné, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  20. AnonymousJuly 25, 2014

    WOW! Vypadáš úžasně! Na první fotce jako Kirsten Stewart. Opravdu krása!

    ReplyDelete
  21. Ty ses pro čočky fotoaparátů narodila :)

    ReplyDelete