August 24, 2014

ALL IN ONE

Chtěla jsem dát outfit, ale nakonec se mi moc nelíbily fotky, tak jsem se rozhodla, že udělám "vše v jednom" článek. 
Nejprve bych vás ráda seznámila s novou vůní Agent Provocateur Fatale Pink. Vůně je silnější a hodí se pro svéráznější a sebevědomější ženy. Já mám silnější vůně ráda, takže jsem spokojená. Vůně je inspirovaná femme fatale z Hollywoodu 40. let. Vůně je spíš večerní. Najdete v ní tóny například zmrzlé středomořské mandarinky, květ hrušně, květ kamélie, růžový lotus, bambus atd.. Tváří kampaně je Monica Cruz.
Léto bez Biodermy si neumim představit! Nebudu vám tady psát slohy o každém přípravku zvlášť, protože všechny jsou prostě top. Nejvíce se mi líbí třeba suchý olej na opalování, po kterém se rychleji opálíte a ještě vás chrání. Pak After Sun sklidňující mlha po opalování.
 Zelená micelární voda je stejně super jako růžová!
Další nová vůně (prostě moje slabina), tentokrát od Avonu. Takhle vůně je narozdíl od té první lehká, příjemná a nevýrazná. Ucítíte z ní jasmín, nebo třeba pivoňku. Vůně vydrží a má hezký design.
Určitě si pamatujete třeba video z Londýna, které je točené kamerkou Canon Legria mini. Vždycky ráda všechno natáčela, ale tahat třeba zrcadlovku není zrovna ideální. Když jsem poprvé vyzkoušela Legrii, tak jsem byla úplně nadšená. Je malinká, skvěle se drží, displej si překlápíte podle potřeby a je prostě nejlepší.♥
Dnešní outfit.
 / blazer, sweater, pants Orsay / heels Primark / bag Vj-style / 
A nezapomeňte na další shop&meet!

11 comments:

  1. Outfit vypadá dobře :) Little pink dress bych vyzkoušela, miluji totiž pivoňky a cokoliv co jejich vůni obsahuje a za vyzkoušení by rozhodně stála i ta kamera. Fajn článek :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  2. K little pink dress už jsem čuchala a voní krásně, možná si ji taky koupím. A vůně Fatale pink mě zajímá :) Outfit se Ti povedl, mě se moc líbí boty
    veru-life.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Outfit je velice pěkný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Ty boty jsou naprosto bombový :-)

    ReplyDelete
  5. Škoda, že k vůním nemůžeme přičuchnout. :D Ale outfit se ti povedl, boty bych sice nenosila, ale líbí se mi hrozně moc! :)

    ReplyDelete
  6. Parfém Fatale pink vyzerá neskutočne luxusne, určite aj super vonia a tiež chválim topánky a to sačko :)
    LIPSTICKS JUNGLE

    ReplyDelete
  7. tu kamerku bych brala hned!!!

    ReplyDelete
  8. Takovéhle megamix články můžeš určitě dělat častěji. :)
    Outfit je moc fajn, sluší ti to! :))

    ReplyDelete
  9. Dlouho jsem váhala zda si tu little pink dress koupit..má opravdu moc krásný design :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  10. Ten outfit je úžasný! A Legrii závidím :)

    ReplyDelete