August 8, 2014

MEET & SHOP PRAGUE

Ve středu jsme s Miou a Bárou pořádaly výprodej oblečení v kavárně Natálie Steklová shop&café, která se nachází přímo u Václavského náměstí. Nápad dostala Barča a jsem ráda, že si jí to podařilo zrealizovat. Mezi tím, co já jsem byla v Londýně a skoro nebyla na internetu, tak holky všechno vymyslely. Mám je obě moc ráda a jsou to šikulky.

Akce začala ve 12 hodin a už před dvanáctou byla na schodech fronta, což jsme nečekaly, ale příjemně nás to překvapilo. Moc ráda jsem potkala všechny holky a snad se uvidíme i na dalším Meet & Shop v Hradci Králové 30.8. Bude to ještě lepší!! :) 
Lajkujte City mod!!
Za polovinu fotek děkuju Aniččce a za druhou polovinu mojí Barunce <33

23 comments:

  1. Super nápad škoda že nejsem z prahy ani hradce :( jinak povedené fotky :)

    ReplyDelete
  2. Pekne fotky, musela to byt fajn akce :).Skoda, ze mam tu Prahu tak daleko

    ReplyDelete
  3. Rozhodně dost dobrý nápad :) Směkám :) btw. pěkné fotky ...
    franckovaveronika.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Kdo je ta hezká blondýnka s kloboukem? :)

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky i skvělý nápad, ale Hradec i Praha jsou z J Moravy docela dost daleko, bohužel :( moc doufám že to jednou vyjde třeba na Brno :)

    ReplyDelete
  6. Jé Vaci <3

    ReplyDelete
  7. Na těchto hromadných blogerských akcích se mi líbí, že na každém blogu si můžu prohlédnout jiné fotky toho samého. Moc se mi to líbí.

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  8. Upřímně, myslím si, že většina lidí přišla kvůli Mie, ale samozřejmě nechci nikomu brát iluze....

    ReplyDelete
    Replies
    1. proč by chodili kvůli Mie? přišli kvůli všem 3 holkám stejně jako já!

      Delete
    2. Proč zrovna Mie? Mě z těch tří holčin příjde nejméně zajímavá.. Já šla kvůli Barče.. :)

      Delete
  9. Moc jsem se těšila že se také zúčastním ale bohužel jsem nakonec nemohla, což mě dost mrzí. Fotky jsou krásné, atmosféra určitě byla také super, tak snad jindy :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. Muselo tam byť úžasne :))

    ReplyDelete
  11. To muselo byť úžasné ❤️❤️❤️ ! ste s Miou a Bárou kočky :)

    ReplyDelete
  12. fotky su fakt podarene :)

    ReplyDelete
  13. lovely photos!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    ReplyDelete
  14. Tak to mě mrzí, že jsem si výlet do Prahy neudělala už ve středu.. muselo to být moc povedené :)

    ReplyDelete
  15. Velmi pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Samé kočky, koukám. :)

    ReplyDelete
  17. Určitě to bylo moc fajn a vidím i Vaci, že se přišla podívat, to je super :) My doufám brzo něco takového zorganizujeme v Brně!

    ReplyDelete
  18. Slečna v pruhovaném tričku, černých riflích a s náhrdelník (na 3,5,7 a 10 fotce) má blog?
    Jinak já to mám do Hradce jen 50km, takže bych ráda přijela, ale zrovna 30. budu na Moravě u rodiny, tak jsem docela zklamaná, že mi to nevyjde :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemá :) to je kamarádka.

      Delete
  19. moc mě mrzí, že jsem v té době byla na dovolené, protože to musela být super akce :) všem vám to moc slušelo, holky!

    ReplyDelete