November 19, 2014

BEAUTY CARE

Už dlouho tu nebylo nic o kosmetice a tak jsem se rozhodla to změnit. Mám nějaké nové produkty a většina z nich příjemně překvapila. Poměrně dost jsem si oblíbila značku Bourjois. Jak vidíte mám od této značky dost kosmetiky a asi nejvíc musím pochválit řasenku Paris Volume 1, která nádherně prodlouží řasy. Pak také tužky na oči, které dlouho vydrží a skvěle barví. Za zmínku stojí i sprchový gel, který krásně voní ♥

Další značka je Dove. Moje nejoblíbenější řada na vlasy je Dry Oil. Krásně hydratuje suché vlasy a dodá jim život. Nejlepší věc je olejíček, který používám do délek na umyté vlasy. 

Bioderma nemůže chybět nikde. Je to prostě moje top značka, co se péče o pleť týče. Můj nejoblíbenější gel na odličování, pěna (která je snad ještě lepší), BB krém spíš pro tmavší, ale skěle kryje a gel pod oči ♥
Pak nové rtěnky od značka Gabriela Salvete. Na můj vkus málo kryjí, ale zase jsou hezky krémové a nevysušují. Vy máte možnost tři tyto rtěnky vyhrát. Stačí napsat pod tento článek váš e-mail a oblíbený odstín. Výherce pak budu kontaktovat. 
Další skvělá věc je šampon a aktivátor pro růst vlasů HairClinc. Zatím to používám krátce, ale jsem spokojená. Máte zkušenosti? 

Moje první výrobky od značky Nuxe. Nikdy předtím jsem nic od této značky neměla a musím říct, že je opravdu skvělá. Přišly mi tyhle produkty + krém na obličej, který bohužel na fotce není a používám je teď opravdu často. Nejradši mám balzám na rty, který krásně voní a opravdu pomáhá a pak multifunkční olejíček, který krásně zvláčňuje a voní.
O značce Biotherm jsem se tu už zmiňovala a tentokrát bych vám chtěla ukázat denní gelkrém pro normální a smíšenou pokožku. Vždycky si ho ránu nanesu na umytý obličej. Pleť je pak krásně hydratovaná a svěží. 

Dále mám oční hydratační a vyživující krém pro všechny typy pleti. Určitě znáte ten pocit, kdy se moc nevyspíte, nebo jdete z párty a máte kruhy pod očima. Tak právě na tohle je dobrej tenhle zázrak. Pomáhá proti stárnutí okolo očí, na kruhy, otoky..
A pak určitě stojí za zmínku novinky od Rimmel. Make-up, primer a řasenka. Make-up není moc hustý, kryje akorát a odstín mi vyhovuje. Řasenka dodá řasům plnější dojem.
Máte s něčím zkušenost? :)

25 comments:

  1. zejzen@gmail.com
    Promiň, ale nějak nechápu tu otázku. :D No oblíbený odstín všeobecně mám třeba vintage pink od Rimmel, Eva od L'oreal nebo jestli je to myšleno ze "soutěžních rtěnek", tak ten druhý. :)

    ReplyDelete
  2. nejvíc se mi líbí ta napravo :)
    ervulenka@seznam.cz

    ReplyDelete
  3. Nelarichterova@gmail.com
    Líbí se mi ten druhý odstín rtěnky :)

    ReplyDelete
  4. Najviac sa mi paci ta cervena uplne v pravo :)
    blondavapotvora@gmail.com

    Pozyvam ta aj ku mne na giveaway :)

    Blonďavá Potvora

    ReplyDelete
  5. HairClinic vypada zajimave :) A po tom ocnim kremu od Biotherm se budu muset podivat, ja mam cerne kruhy pod ocima snad permanentne a potrebuju se jich konecne nejak zbavit.

    ReplyDelete
  6. Nejvíc se mi líbí z těch tří odstín nalevo.
    scruffy@seznam.cz

    ReplyDelete
  7. Kler.B@seznam.cz
    Líbí se mi ten 3 odstín. Mám ráda barvy do červena s menším krytím a nebo vínové.

    ReplyDelete
  8. cool!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nuxe je určitě super a Dove na vlasy teď také používám. Bourjois mám ráda, mají fajn dekorativku :). A odstín rtěnky se mi líbí nejvíce napravo :). Therainbower@gmail.com

    ReplyDelete
  10. yokophuonganh@gmail.com

    Líbí se mi poslední odstín, ten nejvíc červený :)

    ReplyDelete
  11. Dita.Tresnakova@seznam.cz
    Ahoj, nejvic se mi libi odstin vlevo. Ten ruzovy :-)

    ReplyDelete
  12. Líbí se mi odstín vpravo.
    inken@centrum.cz

    ReplyDelete
  13. Určitě odstín nalevo :)
    email:rehakova.natalie@seznam.cz
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Z těchto produktů nemám zkušenost s žádným z produktů. Ale ten sprcháč od Bourjois jsem kupovala kamarádce. Rtěnky od GS mají všechny krásné barvy, nejvíce se mi líbí ta úplně vpravo :)
    VeruKru@seznam.cz

    Blog by Veru

    ReplyDelete
  15. Bourjois mám taky moc ráda :) A nejvíc se mi líbí odstín rtěnky z těch tří ta úplně napravo.
    zuzi.dida@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Nejhezčí je ta napravo :)
    mlateckm@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Paci sa mi ten prvy ruzovy odtien :)
    denie257@gmail.com
    Skusenost mam s mejkapom od Rimmelu, ale s tym v tubicke :) zatial mi vyhovuje, odtien je super, dobre sa roztiera a primerane kryje :)

    ReplyDelete
  18. Mě se líbí ta prostřední nebo ta hned nalevo. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. na té fotce, kde jsou jen 3 rtěnky se mi líbí ta veprostřed:) jinak super článek, řadu na vlasy od Dove Dry Oil jsem si taky oblíbila, je super:)
    terka.borovkova@gmail.com

    ReplyDelete
  20. mám ráda fialové odstíny ale i rudé a líbí se mě ta na pravé straně ale všechny jsou nádherné :)

    ReplyDelete
  21. U mě vede 02 :). misa.kalacova@seznam.cz
    Tady na obrázku, se mi z toho horního líbí 1.2. i 3. :D

    ReplyDelete
  22. Z obrázku se mi nejvíce líbí ta na pravo :)
    kamila.pad@seznam.cz

    ReplyDelete
  23. zrovna včera jsem si koupila tu novou řasenku od Rimmel - jsem na ni velmi zvědavá! :)) hodně mě láká i nová řada od Dove, myslím, že je velmi povedená - slyším na ni hodně chvály.

    ReplyDelete
  24. Mně se z těch tří rtěnek líbí ten prostřední odstín. :-)
    jessie.trenganova@seznam.cz

    ReplyDelete
  25. Nejvíce se mi líbí z těch tří poslední odstín :)
    Lujziik14@seznam.cz

    ReplyDelete