December 17, 2014

DECEMBER NEW IN

Znáte to, když jdete nakupovat dárky a nakonec odcházíte z obchodního centra a zase jste to utratili za sebe. Tak já jsem si teď taky udělala radost. Nejvíc šťastná sem za ty boty, už delší dobu jsem takové hledala a jsou boží. Pak ňuňu svetr na který už jsem koukala delší dobu a nakonec jsem ho našla ve slevě.
 / Glove Orsay / sweater, boots H&M / 
/ Orsay
  / jacket Orsay / t-shirt H&M
 / coat, sweater Orsay / 
 / sweater, t-shirt H&M / jacket Orsay / 
/ sweatshirt H&M / 

18 comments:

  1. Taky jsem dneska v HM ulovila boty, po kterých jsem koukala ještě když byly 2x dražší :D Ale máš skvělý úlovky :) Všechno mně zaujalo a hlavně ta poslední mikča! :)

    ReplyDelete
  2. Mooc pěkné úlovky :) Nejvíc se mi líbí boty, huňatý svetr a bundička z Orsay
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  3. Pěkné věci sis pořídila! Ty boty z H&M se mi také moc líbí a přemýšlím o jejich koupi :)

    ReplyDelete
  4. skvělý kousky! hlavně ten kožich a boty <3

    ReplyDelete
  5. Ach, líbí se mi všechno!

    ReplyDelete
  6. Nad takym chlpatym svetrom aj ja uvazujem a chodim okolo vsetkych co v obchodoch maju, no stale som si ziadny nekupila. Ani neviem preco :D

    Krasne kusky!

    Blonďavá Potvora

    ReplyDelete
  7. Krásné věcí, není nic, co by se mi nelíbilo :-).
    Glamour and beauty

    ReplyDelete
  8. Kožíšek je naprosto úžasný! :)

    www.modniinspirace.cz

    ReplyDelete
  9. Krasne veci.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. Úplně mi vyrazilo dech to, že máš vkus jako já. Úplně vše bych si koupila také!

    ReplyDelete
  11. Nejvíc mě zaujal stříbrný svetr z Orsay a chlupatý svetr z HM. Já si nemohu pomoct, ale u nás v Liberci tak skvělé kousky nikdy neseženu, všechno to vypadá jako předražené hadry na podlahu ve více případech .. :/

    Kate's diary

    ReplyDelete