January 15, 2015

Bellissima Revolution

Nedávno jsem spolu s ostatními bloggerkami absolvovala focení proCosmopolitan, kde nám byla představena novinka Bellissima Revolution. Je to žehličko-kulma s rotačním válcem, který se otáčí ve dvou směrech. Mám radši objemnější vlasy a proto jsem zvolila vlny a kamarádka, jelikož má kratší vlasy, tak si to narovnala. Na kulmě mi vyhovuje hřeben, který vám od normálních žehliček a kulm tolik netrhá a neničí vlasy. Díky němu je žehlení snažší. 
Zapojte se do soutěže na stránkách chcidomilana.cz. Hlavní výhra je cesta do Milána pro dvě osoby, ubytování pro dvě osoby a voucher na nákupy v hodnotě 500EUR. Co pro to musíte udělat je vytvoření na stránkách vlastní titulku a registrovat se. Pokud budete mezi pěti, které vybere porota můžete se těšit na focení pro módní časopis. 

14 comments:

  1. No vlnky vypadají moc krásně :)

    ReplyDelete
  2. Máš krásné vlasy, taky bych si chtěla pořídit nějakou kulmu. Samozřejmě se mi moc líbí BaByliss, ale asi se budu muset spokojit s nějakou levnější :))

    ReplyDelete
  3. Vlnité vlasy mliuju, vypadá to skvěle :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Takhle vlnité vlasy jsou nějkrásnější :) ChickFlickCherryBlog

    ReplyDelete
  5. Musím se přiznat že mám raději vlny, ale jsem většinou líná na to si je udělat z mých nekonečných vlasů.. :D Hrozně ti to sluší, zase :)

    ReplyDelete
  6. Skvělé :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Krása, přesně takovou chytrou věcičku 2v1 bych potřebovala. Moc díky za tip :)

    New in and Christmas Gifts: December 2014

    ReplyDelete
  8. Leu mooc mooc sluší!:)
    Včera- v pátek jsem te viděla v Pardubicich na nádraží a byla jsi krásne oblečena- co jsi měla na sobě za kabát nebo sukni halenku... Pridáš ten outfit:)
    Díky moc!

    ReplyDelete
  9. Jednak ti to sluší =), ale druhak máš úžasnou tapetu na zdi!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  10. Ty vlny ti velmi sluší, máš krásné vlasy.

    ReplyDelete
  11. krásne vlasy máš a tie vlny ti pristanú :)


    Beaute Caresse

    ReplyDelete
  12. Skvělý výsledek :) Taky vlasy natáčím skoro každý den, ačkoli je mám rovné, vlnky jsou vlnky!

    http://modniinspirace.cz/

    ReplyDelete