January 30, 2015

Dove Oxygen Moisture

Možná si pamatujete tenhle článek z akce, kde nám byly představeny nové přípravky od Dove. Jednou už jsem se tu zmiňovala řadu Pure Care Dry Oil na zničené vlasy. Tentokrát bych vám ráda ukázala moji oblíbenější a to je Dove Oxygen Moisture.
Mám od přírody hodně jemné vlasy a proto potřebuji dodat objem. Normální přípravky třeba na zničené vlasy mi objem spíše uberou. Řada Oxigen Moisture vám dodá dostatečnou hydrataci a potřebný objem. Vlasy jsou hezky voňavé a lesklé. Skvělá je vzdušná maska na vlasy, která má lehkou konzistenci a vlasy zanechá krásně jemné.
Máte s touto řadou zkušenosti? 

7 comments:

  1. Chtěla bych vyzkoušet tu masku, v příští návštěvě v drogerce se na ni podívám :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  2. Měla jsem masku a šampon a byla jsem spokojená :).. Já měla akorát tu druhou verzi, pro suché vlasy.

    ReplyDelete
  3. Tuhle radu mam doma, psala jsem o ni i recenzi na blog a teda objem mi nejak moc nedodala ale i tak jsou pripravky super, vlasy po nich mam opravdu krasne jemne :-)

    ReplyDelete
  4. Chci si taky poridit sampon a vyzkouset.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. miluju Dove vůni :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. All of these are really great! My favorites are the first and the last look!
    ♥♥♥
    Leezeer
    aliexpress coupon 2015
    snapmade coupons

    ReplyDelete
  7. vypadá krásně někdy vyzkouším určitě :)

    ReplyDelete