February 2, 2015

PHOTOSHOOTING WITH COSMOPOLITAN + GIVEAWAY

Nedávno jsem dostala nabídku na focení pro Cosmopolitan a tak jsem s radostí souhlasila. Se Simon, Marťou a Johankou jsme fotily v rámci projektu pro značku Dove. Ta představila řadu Oxygen Moisture o které jsem se zmínila v předchozím článku. Focení bylo zábavné a moc jsem si ho užila. Výsledek najdete v březnovém Cosmopolitanu a v Ženě a život!
SOUTĚŽ
Pokud tuto řadu chcete vyzkoušet, tak stačí když mi do komentářů napíšete váš trik na krásné vlasy + váš e-mail. Tři z vás kdo nejoriginálněji odpoví získají kondicionér, šampon a masku na vlasy. Abych nezapomněla, tak jejich odpovědi budou zveřejněny v Cosmopolitanu!

Konec soutěže 16.2

105 comments:

  1. Můj trik je vlasy nezatěžovat fénováním a když už tak jedině s vhodnou péčí :-) A taky jednou za čas používám suchý šampon, díky kterému není potřeba vlasy umývat tak často :-) lenisshek@seznam.cz

    ReplyDelete
  2. Slušelo ti to ze všech nejvíc :)
    Já mám hrozně ráda masku od Lee Stafford (Hair Growth Treatment Pink Mask) - funguje, je růžová a navíc mají krásné heslo. No ale ten nejlepší tip je umýt si vlasy jablečným octem. Nádherně se pak lesknou a jsou jemné ale neelektrizují..

    fashionlistsblog@gmail.com
    www.fashion-lists.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Mé vlasy se mi většinu času nelíbí,od přírody je mám hodně suché,bez objemu a celkově působí hodně zničeně i když nejsou což mě hodně trápí! Za poslední dobu jsem si velice oblíbila Liftingovou žehličku na vlasy,která je vážně dělá moc pěkné,uhlazené,rovnější a hlavně se mi díky ní méně třepí a padají vlasy. Další takovou zásadní věcí,která mi hodně pomáhá a dělá mé vlásky pěknějšími je kokosový olej,který si 2x za měsíc dám na vlasy a snažím se ho tam mít nejlépe celý den. To je asi jedna z těch nejlepších věcí co jsem na vlasy vyzkoušela a po kterých jsou opravdu krásné :)
    kajush.01@centrum.cz

    ReplyDelete
  4. všem vám to moc sluší :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ja sa spolieham na kokosový olej, z ktorého si robievam zábaly... občas vyžehlím, občas natočím, podľa toho na čo mám náladu... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    ReplyDelete
  6. Trik zatím nemám. Hledám ho..vlasy suché, pochroumané..ale zkouším je teď co nejméně zatěžovat..mýt obden, nepoužívat lak na vlasy a dopřát jim i regenerační masku. Tak uvidíme za čas..možná tato nová řada Oxygen moisture by jim pomohla ^_^

    Prima den,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  7. nej vlasy mám, když nepoužívám moc stylingových přípravků :)
    majikh@volny.cz

    ReplyDelete
  8. Mým trikem je bioaquanol, když začnou padat :) Jsou to dva přípravky z lékárny a neuvěřitelně mě po něm začnou růst vlasy a být lesklé. Druhým trikem jsou vlasové oleje, které vtírám do konečků, které se netřepí. A hlavně na jaře kůra bez fénování a barvení a hodně masky od Toni&Guy :)
    annasglamour@volny.cz

    ReplyDelete
  9. Trik na krásné vlasy? To je prostě ta nejlepší kadeřnice, se kterou si člověk sedne. To mi připomíná, že se mi dneska v noci zdálo, že jsem svou kadeřnici "podvedla" s jinou, která mi vlasy totálně zničila! :D A kromě toho pak domácí péče, během které jsem si zvykla používat masku před a olej po mytí vlasů.
    adriana.martinovicova@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Můj trik na vlasy je kondicioner a maska. Vždy mám vlasy lesklé a zdravé :-) A samozřejmě návštěvy u mé skvělé kadeřnici :-)

    ReplyDelete
  11. Je to zvláštní, když se nad tím zamyslím, ale dle mého názoru žádný pravidelně používaný přípravek mi nezaručil krásu vlasů. Takže první rada je střídat např. šampony. Další je, že kvalita vlasů jak vidím v okolí se začne zlepšovat po ukončení neustálého barvení vlasů (což je tedy velmi těžké :D) a nakonec asi ten originální trik, co jsem tedy slyšela poprvé od své kolegyně je ten, kdo má dost vlnité vlasy, že si nemá česat vlasy, což si nedokážu představit :)

    ReplyDelete
  12. jo ještě by to chtělo e-mail kdyby náhodou :D nikola-ruzickova@seznam.cz

    ReplyDelete
  13. Trik stále hledám, jediná možnost je časté mytí. Jinak jsem zplihlá ... Marie1177@seznam.cz

    ReplyDelete
  14. Nežehlit, nefénovat a nezatěžovat je! :) Pokud se někomu nelíbí nepravidelné vlnění jako mě, tak přes noc dva copánky, poté vlasy vydrží krásné několik dní (do dalšího umytí). :)

    ReplyDelete
  15. Určitě to byl velmi pěkný zážitek.

    ReplyDelete
  16. Já neumím žít bez žehličky ani bez fénu, takže jsem se na to všechno vykašlala a ostříhala jsem se úplně na kluka, aby mi vlasy narostly znovu a chvíli se leskly :D

    Katka.Mastrakova@gmail.com www.keityna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  17. Můj trik? Umýt vlasy šamponem bez silikonů.které vlasy zatěžují,nyní mám z Bulharska Olivový,pak použít kondicioner,nyní mi sedl od Aussie a maska od Aussie. Vyfoukat at mají objem,vyhladit konce hedvábným olejíčkem od SHE a projet délky vlasů žehličkou na vlasy,jinak bych nemohla vyjít ven na ulici :)
    lucitkasim.ls@gmail.com

    ReplyDelete
  18. pokud vlasy fénuji, tak v předklonu - mají větší objem. A také je oplachuji kopřivovým čajem :)
    tatusik@seznam.cz

    ReplyDelete
  19. Žádný zvláštní triky nemám ale naučila jsem se o své vlasy trošku víc pečovat. Už nepoužívám jen obyčejné šampony ale pěkně si vybírám, protože po některých jsem měla vlasy hodně vysušené, elektrizující. Také vždy při každém mytí jsem se naučila používat i kondicioner a olejíčky na vlasy. Jednou za týden si udělám vlasovou masku ovocnou, která vlasy pěkně vyživí a hydratuje. A abych vlasy zatěžovala co nejméně, fén používám jen když je to nezbytně nutné, když to jde, nechám vlasy přírodně oschnout. Není to sice vůbec nic nového ale opravdu to funguje a moje vlasy se rozjasnily a vypadají lépe. Dříve jsem kondicionéry ani olejíčky nepoužívala a měla vlasy seschlé a vypadali neupraveně.
    marketa.heinrichova@seznam.cz

    ReplyDelete
  20. Krasne vlasy? Pece o ne, pouzivani olejicku, davani masek, pravidelne strihani konecku.Zabaly.
    janesmoments@centrum.cz

    ReplyDelete
  21. Často se barvím na blond, tudíž mé vlasy jsou zničené, suché, roztřepené konečky a já nevím co ještě. Má skvělá a nejúžasnější kadeřnice mi poradila skvělou masku, je to naprostý zázrak. Může se použít jako kondicionér a nechat chvilku (2-3 min) působit, nebo 1x měsíčně dát na vlasy a šup pod ručník a nechat třeba hodinu na hlavě. Problém je ten, že hlavní složka této kouzelné masky je z býčích žláz =D.
    worldneedswomen@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Já si jednou týdne udělám masku skládající se ze 150 ml panenského olivového oleje, dvou žloutků, půl lžičky cukru a par kapek arganového oleje. Nechte působit dokud neucítíte příjemné teplo. Pak omyji a nanesu kokosový olej v rozprašovači. Vlasy jsou pak jemné a lesklé.
    Jakiik@seznam.cz

    ReplyDelete
  23. Pre mňa sú nevyhnutnosťou hlavne vlasové olejíčky, ktorá používam po každom umytí do vlhkých vlasov a aj do končekov suchých, keď idem von a potrebujem vlasy oživiť a uhladiť :)

    kesulatko@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Umyjem si ich tak často ako je potrebné, vždy použíjem kondicionér, niekedy masku. Ak si ich neumývam ráno pred odchodom do práce, nechám si ich voľne uschnúť, aby som ich zbytočne nevysušovala. V poslednej dobe som si obľúbila vlasový olej. Nedávam si ho veľa. Len tak, aby vlasy osviežil a ligotali sa. Veľmi doležitá je aj farba na vlasy a najma kvalitný, pravidelne obnovovaný strih. Pokiaľ si vlasy žehlím, vždy použijem ochranný sprej pred teplom. jana.mazaryova@post.sk

    ReplyDelete
  25. môj trik na krásne vlasy...je v kvalitnej vlasovej kozmetike :) ...takisto aj tie prírodné recepty ako vajííčko a medík, olivový olej sú skvelé....nezaťažujem ich fénovaním ani žehlením a pravidelne podstrihaávam. Mám vlasy veľmi zaťažené farbením..takže intentzívna starostlivosť je bohužiaľ nutnosťou. :) zuzanabarancikova@gmail.com

    ReplyDelete
  26. holkii, já vsázím na vasovou masku z býčích koulí, je to opravdu z nich :-) a důkladné každodenní pročesávání v předkonu, vlasy a pokožka se okysličí,prokrví a nemusíte to dělat ani stokrát :-) mail: louvicek@seznam.cz

    ReplyDelete
  27. Ked moje vlasy kričia SOS,siahnem po žltku ,používam aj kozmetické prípravky

    ReplyDelete
  28. Můj trik: Vlasy barvím cca 1x do roka přelivem, téměř je nefénuji a vůbec nekulmuji/nežehlím. Účesy dělám spíš ručně - drdoly, copy... Spoléhám na profesionální oleje, masky a kvalitní vlasovou kosmetiku. Pravidelně zastříhávám konečky, a to sama ve své koupelně. U kadeřnice jsem se jednou pekelně spálila (donesla jsme si od ní vši!!!) a od té doby jí nevěřím. Jiné jen tak taky věřit nebudu. Navíc chtěla za to, co si konečky ostříhám v koupelně za 20 minut, cca 120 Kč, což je pro studentskou kapsu každý měsíc docela slušný výdaj.

    Kristina Záchová - Kristina.zachova@seznam.cz

    ReplyDelete
  29. Nejlepší na krásné vlasy je zábal ze žloutku s olejem, ten vlasy krásně vyživí a rozzáří, potom kvalitní šampon a nakonec vlasy ošetřuji arganovým olejíčkem.
    amitka@seznam.cz

    ReplyDelete
  30. Tento tip praktikovala už moje babička a naučila ho i mě a já ho teď učím svoje holčičky.Je to jednoduché,když se snažíte i zadarmo a účinky jsou dokonalé.Stačí svoje blond vlasy po každém mytí opláchnout odvarem z heřmánku,budou světlé,hebké,voňavé,zdravé,ta vůně a hebkost vás bude provázet a každý si vás díky ní bude pamatovat.A je jednoduché,my si v létě s holčičkami sušíme heřmánek na sluníčku vykvetlý,protože těm kupovaným moc nevěřím.Na tmavovlásky prý stejně funguje kopřivový odvar.
    Petra Šmídková-sipeji@seznam.cz

    ReplyDelete
  31. Pravidelně voplňuji minerály. Do svého jídelníčku řadím potraviny bohaté na železo, jód, zinek a křemík a také na vitamíny A a E. Přes zimu to tak chce více červeného masa, vnitřností, vajec, drůbeže, ryb, mrkve, jablek, hroznů a česneku. Kromě péče zevnitř, potřebují vlasy i tu zvenku. Výborným pomocníkem jsou v zimě nesmývatelné kosmetiku byste měli vybírat s větší péčí. Jejím základem by měl být kromě kvalitního šamponu i kvalitní – nejlépe hloubkový - kondicionér. Ten zabraňuje vysoušení vlasů od mrazu. Pokud si nevíte rady, zeptejte se kadeřnice. hydratační kúry ve formě sprejů, olejíčků, krémů a výživných sér. Pravidelně si také zastričhávám u kadeřnice konečky.

    ReplyDelete
  32. Ahoj,me ted velmi zaujal kokosovy olej a musim rict,ze vlasy jsou po nem krasne hebke a nadychane (pouzivat jako masku jednou tydne ;) Krasny den :) 
    majla.memisevicova@seznam.cz

    ReplyDelete
  33. Můj trik na krásné vlasy..? Ja osobně doporučuji si vlasy umýt šamponem.Následně aplikovat masku s ošetřujícími látkami.Masku aplikujeme na umyté vlasy a zabalíme do jakéhokoliv igelitu a ještě do ručníku.Vlasy se zapaří a tím dodáte vlasu potřebné látky.Takto necháme působit půl hodiny a čím dyl tím líp :-) Po patřičné době působení vlasy umyjeme.Nakonec po konečné úpravě aplikujeme do konečků vlasů ošetřující olejíček na vlasy.
    zanetspican@seznam.cz

    ReplyDelete
  34. Ahoj. A kde by se daly ty fotky z vaseho foceni videt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. V březovém Cosmu a Ženě a život :)

      Delete
  35. Na zničené vlasy mi pomohly jedině nůžky, teď už jsem přestala žehlit, fénuji minimálně ale zato vitamíny zevnitř doplňuji maximálně, když k tomu přidám porci oříšků a párkrát dotýdne masku+olejíček do konečků, myslím, že vlasy si nemají na co stěžovat ;)

    magicmonca@gmail.coml

    ReplyDelete
  36. Od malá mám problémy s vlasy, které jsou příliš jemné, rychle se mastí a vypadají zplihlé. Roky jsem zkoušela najít ideální kombinaci přípravků, které z mojí indispozice udělají přednost a povedlo se. Takže postupuji takto: vlasy si sprchuji vlažnou! vodou, jsou po ní lesklejší, používám přírodní šampuk od Lushe pro dodání objemu vlasů, pro ideální rozčesání vmasíruji kondicionér a opláchnu, poté vlasy netřu v ručníku, jen je jemně ručníkem promnu a pak učešu Tangle Teezerem, abych si je zbytečně netahala či nevytrhávala (což se mi stávalo při použití obyčejných kartáčů na vlasy). Pokud to jde, nechám je přirozeně uschnout jen tak, pokud ovšem nemám čas, foukám je na nejmenší rychlostní stupeň s využítím efektu studeného vzduchu. K finální úpravě je ještě jemně u kořínků natupíruji a pak přestříknu lakem s co nejnižším stupněm fixace, abych je zas zbytečně nezatížila. Pokud to jde, nepoužívám vůbec žehličku na vlasy, kulmu apod., protože ty dávají vlasům opravdu zabrat. Tak jednou do měsíce si dávám homemade masku z vajec a oleje, vlasy to hezky oživí. A vždy si u kadeřnice nechám aplikovat proteinovou masku, pro dodání trochy živin.

    slancova.m@seznam.cz

    ReplyDelete
  37. Pokud chci na vlasech vytvořit přirozené vlny, po umytí vlasy trochu vyfénuji a když jsou ještě vlhké, stočím je všechny do pomyslného culíku a připnu je takto stočené skřipcem k hlavě a nechám doschnout. Po sundání se vytvoří krásné vlny, které vypadají velice přirozeně. Pak už stačí jen trochu laku na vlasy a účes je hotový :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Před rokem a půl jsem se rozhodla, že shodím mou relativně dlouhou kudrnatou hřívu a nechám si krátký pixie sestřih. Tohoto rozhodnutí nelituji, protože i když jsem vždycky měla husté vlasy, k mému obličeji se zkrátka nehodily. Nyní jsem naprosto spokojená, i když si musím mýt vlasy každé ráno. Ale každý víkend, když jsem doma, tak si vlasy nemyji a vlasy mají potom mnohem větší lesk a jsou příjemnější na dotek:)

    anula.dvorakova@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Nejvíc mi na kvalitu vlasů pomohlo barvení hennou. Jen si vždy vzpomenu na pana Krobota z filmu Revival: "Nejdřív jsme nejedli bílou mouku, pak bílej cukr a teď už, ty vole, ani hnědej. A nejvíc nenávidím hennu! "
    ptackovamartina@centrum.cz

    ReplyDelete
  40. Od té doby, co mi kamarádka přivezla z Indie kokosový olej, používám výhradně ten. vlasy jsou po něm hebké, jemné a lesklé a skvěle voní. Navíc známé, když sundala dredy, kokosový olej velmi pomohl - a to už je co říct:)
    martina.hornickova@seznam.cz

    ReplyDelete
  41. Od té doby, co mi kamarádka přivezla z Indie kokosový olej, používám výhradně ten. vlasy jsou po něm hebké, jemné a lesklé a skvěle voní. Navíc známé, když sundala dredy, kokosový olej velmi pomohl - a to už je co říct:)
    martina.hornickova@seznam.cz

    ReplyDelete
  42. Mým trikem je med a arganový lej, maska z medu a kondicionéru a poté do délek a na konečky arganový olej. Nejlepší combo na světě :)
    (m.grosslova@seznam.cz)

    ReplyDelete
  43. Pul hodinu před mytim nanest na vlasy kokosovy nebo mandlovy olej a pak dvakrát poradne umyt samponem, nasledna pece jiz není nutna. Zmineny sampon je na toto myti idealni, opravdu dobře peni a vlasy nezatizi. lhorakova@centrum.cz

    ReplyDelete
  44. Muj trik na krasne vlasy bylo moje tehotenstvi .. Asi budu nonstop tehotna 😄👍 (kvapilovave.ve@centrum.cz )

    ReplyDelete
  45. Můj tip na krásné vlasy mám od své babičky-je to heřmánek-natrhaný za letního slunečného dne ho mám nasušený po celou zimu, po umytí spláchnu vlasy heřmánkovým odvarem, sobě i svým dvěma holčičkám.Jsme svými vlasy pověstné, jsou voňavé,hebké,zdravé,úžasně přirozeně blond.Tento trik nic nestojí a účinky jsou dokonalé. sipeji@seznam.cz

    ReplyDelete
  46. Krásně vlasy zaujmou na první pohled, proto mám triků hned několik! Bohužel občas neodolám a své chudinky vyžehlím, či na rychlo vyfénuji, to se bohužel později projeví. Základem je u mě kvalitní výživný šampon plus kondicionér a závěrečné ošetření tekutými krystaly či, arganovým, nebo kokosovým olejem. Nejen, že je vyživí, ale i krásně voní. Nejlépe nechávám vlasy schnout bez fénu, ale, když není zbytí nastupuje fén. Jednou týdně si prostě neodpustím strávit čas s vlasovou maskou, kterou nanáším na vlhké vlasy, zabalím do igelitu a ručníku. Po takovémhle hýčkání jsou pevné, lesklé a zdravé na pohled.

    ReplyDelete
  47. Vlasy jsou odrazem naší šikovnosti ale také psychiky a životosprávy. Je to tak, né že né. Já mám vlasy velice jemné, dalo by se řící takové blonďaté chmýří :-D Používám tedy šampóny na objem (většinou DOVE, krásná krémová konzistence, vlasy jako samet), potom od Gliss kur sprej na rozčesávání a samozřejmě zase objem, malinový ocet na lesk od Yves Rocher a masku z byčích koulí :-) Jinak se snažím nestresovat a jíst zdravě ale mé chmýří se né a né vzpružit, tak třeba by pomohly přípravky Dove OXYGEN? :-) Nechte mě je otestovat ...

    ReplyDelete
  48. můuj email: michaela.svobodovaa@email.cz

    ReplyDelete
  49. Bylo mi do vínku dáno, že mám husté a vlnité vlasy. Snažím si je hýčkat jednou týdně vlasovou maskou(nejlépe od Kérastese nebo Lorealu) a moc se mi osvědčil vlasový olej Myrthic. Vlasy jsou po něm krásně lesklé, hebké a přitom nemastné.
    marketa.valisova@seznam.cz

    ReplyDelete
  50. Myji si vlasy vždy asi za 5 dní šamponem s kondicionérem a jednou do měsíce si vlasy promastím olivovým olejem a pak řádně umyji.Fen vůbec nepoužívám,když mi vlasy uschnou ,tak si je dám chvilku na natáčky a pak rozčešu.
    buresatko@seznam.cz

    ReplyDelete
  51. Ahoj, všem Vám to moc sluší na fotkách.
    Myslím si,že základ je denní přísun vitamínů a živin z ovoce,ryb atd. Důležitý je i pitný režim.
    Nemyslím si,že až tak velkou roli hraje,jestli jsou produkty "značkové".Já používám klasický dětský šampon a různé masky na vlasy co si doma vyrobím (medová,kávová,takové ty klasické babské rady)
    jmarketka@seznam.cz

    ReplyDelete
  52. Používám barvu na vlasy HENU, v poslední době je to indická HENA /KHÁDÍ/. Krásně vlasy nabarví /používám černou/, jsou lesklé a barva vydrží dva až tři měsíce a to mám i dost šedivých vlasů.

    ReplyDelete
  53. Krásné jste! :)
    Vlasy mi už odmalička maminka po mytí oplachovala octovou vodou. Nyní používám minimálně jednou týdně malinový ocet a vlasy jsou po něm úžasně leské, hebké a silné. A hlavně pravidelně navštěvuji svou kadeřnici, která mě zbaví unavených konečků.
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    ReplyDelete
  54. Mám dobré zkušenosti s Tea tree olejíčkem z lékárny. Před umytím vmasíruji do vlasů, nechám chvilku působit a vlasy normálně umyji, pomáhá i proti lupům, zkuste.
    jakaml@seznam.cz(Jarka)

    ReplyDelete
  55. Na vlasy kladu velký důraz a dopřávám jim tu nejlepší a kvalitní péči. Po umytí vlasů kvalitním šamponem a balzámem či kondicionérem dávám přednost přirozenému uschnutí vlasů místo fénování. Poté použiji regenerační olejíček. Mé vlasy žádnými gely a tužícími spreji nezatěžuji :) Jen tak mohou vlasy vypadat přirozeně a zdravě..email: marcrazy@centrum.cz

    ReplyDelete
  56. Kvalitní vlasová kosmetika @ pestrá strava = krásné vlasy
    jasinkoval@seznam.cz

    ReplyDelete
  57. Mým trikem je, že nejkrásnější vlny mi vždy udělá mořská voda a následně přímořský vánek umocní ležérnost mých vln. (11m@seznam.cz)

    ReplyDelete
  58. Důležitá je vnitřní i vnější výživa. Tou vnitřní je jednoznačně biosil a vnější zábal z arganového, příp. olivového oleje. Nic víc, nic míň :-) prchlikovai@seznam.cz

    ReplyDelete
  59. Mým trikem na krásné vlasy je rozhodit je na polštář před mým milujícím mužem. Pak neřeším konečky, odrosty a ani střih. :-) (1.coolkocka@email.cz)

    ReplyDelete
  60. U mě vždycky zabere vyfoukat si vlasy hlavou dolu a vyčesat pak volnej cop uplně na temeni hlavy nebo jak sme řikaly když sme byly maly na palmičku a tak je nechat vychladnout. U kratšich vlasu to jde znat lip, než když jsem je měla po zadek ;)

    Danavyk1991@seznam.cz

    ReplyDelete
  61. U mě vždycky zabere vyfoukat si vlasy hlavou dolu a vyčesat pak volnej cop uplně na temeni hlavy nebo jak sme řikaly když sme byly maly na palmičku a tak je nechat vychladnout. U kratšich vlasu to jde znat lip, než když jsem je měla po zadek ;)

    Danavyk1991@seznam.cz

    ReplyDelete
  62. Když dobře a kvalitně jím , dodržuji pitný režim a mám dostatek spánku jsou moje vlasy v pohodě. Při stresu a únavě mi nepomohou ani ty nejkvalitnější přípravky.
    Lucie Jeřábková
    jerabek.ak@volny.cz

    ReplyDelete
  63. když dobře a kvalitně jím, dodržuji pitný režim a mám dostatek spánku jsou moje vlasy v pohodě. Při stresu a únavě mi nepomohou ani ty nejdražší přípravky.
    jerabek.ak@volny.cz

    ReplyDelete
  64. Vyskúšala som veľa podobných produktov, niektoré splnili moje očakávania zčasti, iné celkom sklamali. Mám vlasy jemné, tenké. Šampón a kondicionér na objem vlasov inej značky, ktoré som používala "fungovali" len istý čas, po pár týždňoch používania už efekt nebol taký viditeľný, tak som sa naučila šampóny striedať. Mám radšej tie gelové, ktoré vlasy nezaťažujú. Kondicionér pooužívam nezmývateľný, len na končeky, pol hodinu pred umytím vlasov na ne aplikujem vlasový olej, alebo masku (podľa stavu vlasov), na čerstvo umyté, suché vlasy si hneď aplikujem suchý šampón, ktorý mi ich udrží v dobrom stave 2 dni (predtým som si ich musela umývať denne), keď mi vlasy elektrizujú, poletujú, použíjem jemne tužiaci lak na vlasy. Z vlasových produktov Dove som mala tiež šampón, ale z inej rady, spočiatku som sním bola spokojná, po čase sa mi začali vytvárať lupiny, túto radu nepoznám, rada vyskúšam.

    ReplyDelete
  65. Nejlepší vlasy mám od holiče :) (po rituálu Kerastase) a jinak když je nežehlím, nervu zoufalstvím a maskuju :)

    (alena.nowak@gmail.com)

    ReplyDelete
  66. Mým trikem je, že si vlasy nefénuji, nekulmuji, ani nežehlím a už vůbec si je nebarvím, což už samo o sobě dělá hodně. Poté si kupuji jen ty nejkvalitnější šampony a kondicionéry a jednou měsíčně si dělám masku z olivového oleje, aby vlasy nebyly suché.
    berushga@seznam.cz

    ReplyDelete
  67. Moje vlasy jsou splihlé,bez lesku a vypadají hodně zničené,používam občas i suchý šampon,ale márně.Ted chci skusit Dove oxygen,tak uvidím co bude.Jsem blond moc slabé vlasy,tak už počkám a prubnu Dove oxygen,držte mi palce at vypadám k světu i když přiští měsíc oslavím 62let

    ReplyDelete
  68. Bohužel žadný trik nemám. Umeju si vlasy šamponem a nějak to dopadne. Soutěže jsem se zůčastnil proto že moje přítelkyně má oblíbenou značku Dove tak bych jí udělal tímto radost. A radost na ženské tváří je dokonalejší než mít překrásné vlasy.

    I když na výhru nemám šanci zde můj meil Herny@seznam.cz

    ReplyDelete
  69. Mým trikem je, že používám domácí šampón z vajec.
    (Dvě menší vajíčka a lžící jablečného octa (nebo citronové šťávy) a 50 g nešumivé minerální vody a rozmixovat v mixéru. ) A nebo si vmasíruji olivový olej do vlasů a pokožky a dám si na hlavu takovou tou čepičkou z igelitu a dám si na to ručník :) Naprosto skvělé !:) Tereza.015@seznam.cz

    ReplyDelete
  70. Mým trikem je, že používám domácí šampón z vajec.
    (Dvě menší vajíčka a lžící jablečného octa (nebo citronové šťávy) a 50 g nešumivé minerální vody a rozmixovat v mixéru. ) A nebo si vmasíruji olivový olej do vlasů a pokožky a dám si na hlavu takovou tou čepičkou z igelitu a dám si na to ručník :) Naprosto skvělé !:) a nebo kokosový olej je super. Tereza.015@seznam.cz

    ReplyDelete
  71. Bohužel žadný trik nemám. Umeju si vlasy šamponem a nějak to dopadne. Soutěže jsem se zůčastnil proto že moje přítelkyně má oblíbenou značku Dove tak bych jí udělal tímto radost. A radost na ženské tváří je dokonalejší než mít překrásné vlasy.
    I když na výhru nemám šanci zde můj meil Herny7@seznam.cz (omlouvám jsem sem popleta zapomněl jsem v meilu na sedmičku :-) )

    ReplyDelete
  72. Zapomenutý email k příspěvku: p.tauchmanova@email.cz

    ReplyDelete
  73. Můj trik? Tak to vám poradím, co nedělat. Ale jelikož jste všechny rozumné ženy, tak jste takovéhle věci určitě nikdy nedělaly. Takže - nedoporučuji používat např. modré a jinak výrazné barvy na vlasy (pofiderního původu), které vám předtím neodborně odbarví kamarádka. Nedoporučuji, abyste se doma snažily zastřihávat vlasy samy a poslední věc jsou dready. Je fakt, že je mám na hlavě a jsem moc spokojená, nicméně se blíží čas, kdy půjdou dolů a co budu mít na hlavě, si asi dokážete představit. Nebo vlastně možná ani nedokážete :-D Takže z mého pohledu stačí pro krásné vlasy dobrý šampon, případně kondicioner nebo maska a arganový olej prý také není k zahození. Možná je ode mě trochu drzost sem psát o krásných vlasech, ale pohled z druhé strany je přece taky někdy potřeba ;-)
    miuka12@seznam.cz

    ReplyDelete
  74. Abych měla krásné vlasy, tak ráda na vlasy dávám kokosový olej, výživný olejíček, dále vlasové bylinné vody (kopřivová a lopuchová) a vlasovou infúzi s panthenolem a keratinem, samozřejmě přípravky používám na střídačku. Pravidelně jednou do týdne dávám masku a při každém mytí používám šampón, kondicionér a regenerační balzám na rozčesání. Co se týká výživy, tak jednou ročně nasazuji methionin a celkem pravidelně baštím biosil. Vím, že je toho dost, ale mám poměrně jemné vlasy a třepí se mi konečky.
    chroby@seznam.cz

    ReplyDelete
  75. Můj trik je spláchnout vlasy pivem - krásně se ztuží a vypadají velmi dlouho krásně
    jitkadete@seznam.cz

    ReplyDelete
  76. trik je jen ten moc nepoužívat stylingových přípravků a radši vlasy nechat uschnout přírodně než fénovat
    spryslik@seznam.cz

    ReplyDelete
  77. Dříve jsem se o vlasy nestarala a žehlila si je každý den, ale teď si je vyžehlím tak maximálně jednou do týdne a po umytí vždy nanesu trochu kokosového oleje do konců. Ovšem objemu ne a ne docílit, takže proto se zúčastňuji soutěže, abych vyzkoušela tenhle zázrak od Dove.
    Andrea.Zibarova@gmail.com

    ReplyDelete
  78. Můj trik je pivo (většinou v tekuté formě ve sklenici :D ), jednou jsem měla i šampon s pivníma kvasnicema... Vlasy už mám skoro po zadek ...a ted jsem měsíc nebyla v Plzni, kde ho piju a vlasy jsou nějaké nic moc. Takže Dove na spravení by se šikl, už jsem na něj koukala i v drogerii :)

    ReplyDelete
  79. Můj trik je pivo (většinou v tekuté formě ve sklenici :D ), jednou jsem měla i šampon s pivníma kvasnicema... Vlasy už mám skoro po zadek ...a ted jsem měsíc nebyla v Plzni, kde ho piju a vlasy jsou nějaké nic moc. Takže Dove na spravení by se šikl, už jsem na něj koukala i v drogerii :) email. nikolka2112@seznam.cz

    ReplyDelete
  80. Mám docela dobrou strukturu vlasů, naštěstí se mi nemastí a každý druhý den si je nemusím mít:-). Na druhou stranu mám vlasy vlnité a husté, takže nemůžu mít moc super střihy, jinak bych trávila před zrcadlem každé ráno hodinu stylingem. Posledních pár let si používám na finální styling (uhlazení a tvar) namísto tužidel, gelů, laků atd pouze kondicionér nebo neoplachovou masku, která moje vlasy vyživuje a nezatěžuje zbytečně. Je to super, nestojí to tolik a vlasy mám jemné a lesklé:-))

    ReplyDelete
  81. Bio panenský kokosový olej :)) Není drahý a s vláskama umí zázraky :))

    ketriexa@seznam.cz

    ReplyDelete
  82. zdravím - jste fakt krásné a sluší Vám to všem :-) A můj trik na krásné vlasy ? Proč triky-nejlepší je zdravý selský rozum. Zdravě žít, zdravě jíst, trošku se hýbat a pozitivně myslet ! Mít rád lidičky kolem sebe i sebe samu. To se projeví v celé kráse na duši i na těle, také na vlasech. Mně stačí jen přidat pár kapek arganového oleje a vlasy oplachovat sem tam heřmánkem nebo jablečným octem. Ale změna je život, tak proč nevyzkoušet i něco nového ???????? Mějte krásné vlasy i všechny dny, které Vás čekají - přeje babča od 5-ti vnoučat :-))

    ReplyDelete
  83. Skvělá "záležitost" pro péči o vlasy je zábal z panenského olivového oleje lisovaného za studena.Vlasy důkladně vyživí a dodá jim lesk. O své vlasy pečuji profesionální přírodní kosmetikou, kterou kupuji v salonu.Používám šampony s výživou pro suché a narušené vlasy barvením a místo kondicionéru, po umytí, na 5 minut aplikuji vyživující masku. Na vlhké vlasy nanesu olej na vlasy a do konečků vlasů vtírám speciální olejíček proti třepení. Pokud to není nutné, nezatěžuji vlasy fénováním a nechám je volně uschnout. (sonia.v@volny.cz)

    ReplyDelete
  84. Používám sampon Dove - intensiv repair. Vlasy nedrhnu ručníkem a kdyz mam čas nechám volně uschnout :-)
    veronika.hola@seznam.cz

    ReplyDelete
  85. Abych měla vlasy zdravé a krásně lesklé, dělám si domácí masku z 3 vajíček a 6 lžiček olivového oleje. Nechám působit cca 20 minut. Potom co smyji vlasy vodou dám si ještě kupovanou masku od Gliss Kur. Dávám většinou 1 týdně. Musím říct, že mi dost pomohlo, když jsem měla strašně vysušené vlasy z fénování a žehlení vlasů. :) terezalabajova@yahoo.com

    ReplyDelete
  86. Můj trik na krásné vlasy je zábal z obyčejných žloutků a arganového oleje, pestrá strava, pravidelné zastřihávání konečků atd. Nedávno mi vlasy začaly hodně padat (asi vlivem kojení) a kamarádka kadeřnice mi poradila ať si udělám zábal z mužského semene, že je to plné výživných látek atd. Tak na to jsem odvahu opravdu nenašla, ale kdo ji najde tak to zkuste :-) Chudiova@seznam.cz

    ReplyDelete
  87. Nemám žádný speciální trik, který bych mohla doporučit všem. Vlasy si nebarvim a hlavně zbytečně nezatezuji. Pokud nemusím tak vlasy nechávam volně uschnout bez použití fenu. Ani nijak nepoužívám tuzidla či laky. Co tak krom klasickeho samponu či kondicioneru používám jsou masky na vlasy s keratinem, které nechám působit klidně i pres noc. Jednou za čas když jsem doma, tak vlasy nechám pořádně promastit. Jo a nerozcesavam za mokra! Tot celý můj rituál a vlasy mám po zadek. 😂

    ReplyDelete
  88. Zdravím ;-)
    Jelikož mám docela husté, barvené a neposlušné vlasy, které mají sklon k elektrizování a jejich vzhled působí vysušeným dojmem, můj trik spočívá v tom, že si vždy vlasy 2x umyji šampónem Head & Shoulders (ten původní, obyčejný, bez přídavků a jiných vůní), poté lehce osuším ručníkem a na konečky nastříkám Gliss Kur (levnější verze) nebo Makadamiový olej (dražší záležitost, ale velice kvalitní), nechám schnout přírodně, jemně rozčešu a minimálně použiji fén, který vlasy ještě více vysuší. Vše není ale pouze o přípravcích, měli byste se stravovat zdravěji, zařadit "pobyt" na čerstvém vzduchu, procházky a tělo i vlasy Vám pak ukáží, že to za to stojí! ;-) Přeji všem krásný den. (Axili@centrum.cz)

    ReplyDelete
  89. Já se neobejdu bez olejíčku do vlasů :)
    domisacek.domi@centrum.cz

    ReplyDelete
  90. Myslím si, že největším lékem pro poškozené vlasy jsou nůžky, nemusí jít o radikální střihy, ale když se odstraní poškozené konečky, nejen že to vypadá líp, ale i naše vlasy se cítí líp :). Sama se snažím a tak jednou za 3 měsíce si nechávám konečky zastřihnout, navíc je myji obden vlažnou vodou, nefénuji ani nežehlím. Šampon i kondicionér používám nejvíce osvědčené od Syoss a tak jednou za měsíc si udělám citronovou masku na vlasy. Dodá mým barveným vlasům potřebné vitaminy :))
    veronikamachacek@email.cz

    ReplyDelete
  91. O krásu mých vlasů se postarala keratinová obnovující kůra. Dříve jsem používala maximálně jen šampon a kondicioner, ale to mým vlasům nestačilo. Hodně se mi krepatily, ale po použití keratinové masky byly výsledky viditelné už po prvním použití. Vlasy mám pevné, uhlazené a lesklé. :-)

    lesovamartina@seznam.cz

    ReplyDelete
  92. Každou sobotu: domácí maska na vlasy z olivového oleje, medu a vejce. Vlasy mám po ni krásně hebké a regenerované. :-)

    svobodovaanna96@post.cz

    ReplyDelete
  93. Krása mých vlasů není výsledkem toho, co s nimi dělám, ale naopak toho, co s nimi nedělám. Každopádně je nežehlím, nekulmuju, nefénuju a nevystavuju působení různých chemických zátěží jako jsou umělé barvy, laky nebo tužidla.

    uuuuuuu@sms.cz

    ReplyDelete
  94. Vlasy jsou pro mě jako laboratoř šíleného vědce, stále zkouším a objevuji s většími či menšími úspěchy :-) většinou objevím nějakou zázračnou pecku úplnou náhodou, třeba se mi "povedlo" při sundavání olivového oleje z poličky lahvičku převrátit a obsah si vylít na hlavu. Ovšem výsledek stál zato, na zálivku salátu sice nic nezbylo, ale vlasy jsem měla krásné, lesklé a hlaďoučké. No a teď jsem si oblíbila na vlásky to co tam skutečně patří- Dove, krásně voní a je prostě úžasný a abych nezapomněla, když si v metru vytáhnu z kabelky Cosmopolitan, hned si připadám krásná a šik :-) přeji hezký den lentilkatuc@seznam.cz

    ReplyDelete
  95. Olivový olej dokáže zázraky: ohřeji ho na příjemnou teplotu, rozetřu na polovinu délky vlasů, necám 20 min působit a poté umyji. A krásné vlasy vydrží ještě pár dalších týdnů.

    danka7@volny.cz

    ReplyDelete
  96. Myslím, že zázračná rada na krásné vlasy neexistuje. Mně se osvědčilo být v pohodě a snažit se co nejméně stresovat, protože pak se mi vlasy odvděčí leskem a super kvalitou.
    bara.s@atlas.cz

    ReplyDelete
  97. Moje vlasy jsou velmi jemné, zplihlé a rychle se mastí. Proto je celkem těžké najít pro ně péči, co by mi vyhovovala. Každodenní rituál jako mytí, kondicionér a maska, je klasika. Ale byly i odvážnější kroky jako vajíčka na hlavě, majonéza na konečky, olive oil apod.. Nevím, jestli jsem to dělala v naději že se vlasy zlepší, nebo proto, že to byla vždycky děsná švanda vymýšlet. Ať žije majonéza!

    ReplyDelete
  98. Můj vlasový rituál,je úplně typický,obden umyji a 2x týdně do konečku nanaším trochu olejíčku :-) Žádné kondicionery ani masky,vlasy mám bohužel po nich zplihlé a to si se svým množstvím vlasů nemohu dovolit :-D :-)
    kamila.pad@seznam.cz

    ReplyDelete
  99. Jednou za čtrnáct dní si do vlasů dávám vajíčka.Ale bacha na vymývání horkou vodou:D

    anezka.koroze@gmail.com

    ReplyDelete
  100. Používám domací masky na vlasy,hlavně tu s citronem a medem,vlasy se pak krásně lesknou.Vlasy nechávám přirozeně vyschnout,nefénuji je a používám kartáč na vlasy vyrobený z prasečích štětinek,který vlasy rovnoměrně rozčeše a dodá jim lesk. mlha99@seznam.cz

    ReplyDelete
  101. Ahoj, na své dlouhé vlasy pod zadek používám převážně kadeřnické produkty firmy goldwell, Mým tajemstvím pro zdravé a krásné lesklé vlasy je však pár kapek oleje Huile Prodigieuse od Nuxe, poté vlasy balím do ručníku a nechám olej vsáknout půl hodiny.:) Moje vlasy ovšem stále postrádají správný objem, proto bych moc ráda vyzkoušela tuto řadu :) Gabriela, g.gargosova@seznam.cz

    ReplyDelete
  102. Mojím tajomstvom je, že si vlasy umývam výlučne v letnej vode a na vlasy veľmi rada používam olejové prípravky. Momentálne sa mi veľmi pozitívne osvedčil sprej na vlasy od Avonu, ktorý obsahuje až 5 luxusných olejov. Po nanesení sú moje vlasy nielen nádherne voňavé, ale sú úžasne lesklé, vyživené a aj po 3 dňoch sú jemné a hebké. Tiež rada používam masku na vlasy s bobuľami Acai, ktorá je nesmierne voňavá a krásne vlásky vyživí a hydratuje. :)

    ReplyDelete