March 13, 2015

MARCH TIPS

Za poslední dobu mi přišlo pár věcí a ráda bych se s vámi o ně podělila. 
Nedávno mi přišla nabídka od Adidas otestovat novou unisex vůni Jerremy Scott. Nabídka mi přišla zajímavá, protože mě moc zajímalo jak taková vůně může vonět. Co vás na první pohled zaujme je určitě design do tvaru boty s andělskými křídly, ten mi přijde originální a nápaditý. Další zajímavost je, že po celém světě bylo vyrobeno jen 10 tisíc kusů. Vůni koupíte exkluzivně jen v parfumerii Marionnaud v OC Nový Smíchov v Praze.

Vůně je celkem dost výrazná, což mi většinou moc nevadí. Můžete z ní ucítit citrusy, bílý pepř, kašmírové dřevo .. Mě připomíná vůni banánu a ani nevím proč :D.  Vůně mě nenadchla a ani nezklamala (asi protože nemám ráda banány). Mám radši elegantnější vůně, ale to určitě neznamená, že pro někoho z vás nebude ta ideální. 
V minulosti už jsem zkoušela detoxikační čaje Tiny Tea a teď jsem se rozhodla vyzkoušet na moje věčně kolísající nálady Happy Tea. Čaj by měl zvýšit náladu, zklidnit trávení, zmírnit stres, úzkost. Čaj obsahuje čínské ovoce, které pomůže na neklid. Mám za sebou pár šálků, tak jsem na to zvědavá!!
Bioderma nesmí chybět nikde, protože mi pomáhá ve všech ročních obdobích. Teď v chladných měsících trpím na sušší ruce a rty. Proto jsem nejvíce používala Atoderm balzám na rty a  krém na ruce. Oboje krásně hydratuje, zvláčňuje a obnovuje. 
Máte s něčím zkušenosti? :)

15 comments:

  1. Ta bota s křídly je fakt úžasná!! Chtěla bych to už kvůli takové originalitě :D a kde se dají koupit ty čaje? Ne, že bych tomu nějak extra věřila, ale věřím, že minimálně placebo efekt by to vyvolalo :) Vážně bych je chtěla zkusit..

    http://fashion-lists.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://eu.yourtea.com/products/happy-tea?_ga=1.104589573.406933755.1425582785 :)) do tří dnů od objednání jsem je měla doma

      Delete
  2. Dizajn tej vône ma vážne zaujal! A Bioderma mi taktiež vždy pomôže :)
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Ten parfém vypadá skvěle, určitě pak dej report, jak jsi s ním spokojená :)


    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. happy tea, to je super! :))

    ReplyDelete
  5. cože bánánů???! :D týjo tak to je zajímavé.... jjá zase cítím z ní hodně pepř, ale raději bych klidně brala i ty banány :D

    ReplyDelete
  6. Ta bota vypadá bezvadně, ale když jsem k vůni čichala, tak teda nic moc, nepřišlo mi to něco speciálního na to, jak speciální to má obal a že je to limitka:)
    One blondie life

    ReplyDelete
  7. Ten flakonek vypada opravdu krasne, no co jsem cetla popisy teto vune u ruznych blogerek, tak me moc nezaujala, nejsem na takove ty korenene vune. A Happy tea vypada skvele, jsem zvedava zda ti pomuze :-)

    ReplyDelete
  8. Zkušenost osobně nemám s ničím :) Ale sama bych ráda vyzkoušela více věcí od Biodermy

    ReplyDelete
  9. "botičku" mám také a k mému velkému překvapení mi vůně sedla :)

    ReplyDelete
  10. Happy Tea by mi teď aktuálně jedině prospěl :D ten balzámek od Biodermy bych chtěla vyzkoušet - prý voní po malinách :)

    ReplyDelete
  11. Vůni od Adidasu mám také a jsou dny kdy mi voní božsky a dny, kdy na ni nemám náladu :D jinak musím zkusit ten čaj Happy Tea :)

    Spotřebováno: Únor 2015 + Giveaway

    ReplyDelete
  12. Tá vôňa v tej topánočke je geniálna :))
    http://www.partofnicol.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. pues a quièn le guste.

    ReplyDelete