May 20, 2015

BLACK KIMONO

Konečně máme krásně a můžeme chodit nalehko. Crop topy jsou prostě moje a kraťasy s vyšším pasem taky. Z čeho mám ale největší radost a ráda bych na to upozornila je tohle černé kimono. Je ze stránky Walktrendy a musím říct, že je kvalitní. Kimon už mám víc a nemůžu se dočkat až je využiju na různé festivaly. Část fotek je pro jeden projekt, ale o tom se dozvíte později! :)

 / kimono Walktrendy.com / crop top Topshop / shorts C&A / heels New Look / sunglasses Giantvintage /

10 comments:

  1. Nevim ani, jestli jsem registrovala uprimne outfit, protoze se mi silene libi styl fotek!! Naprosta bomba! :)

    ReplyDelete
  2. Nejlepší je ten puntíkovaný top!!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  3. Wow, nemám slov, sluší ti to :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    ReplyDelete
  4. Leo, musím říct, že tímto si mě úplně ohromila. Perfektní crop top, úžasné kimono a ty boty ♥ Ach
    ...///Instantní krása//...

    ReplyDelete
  5. Kimoná zbožňujem. Fotky sú top a nehorázne sa mi páčia topánky :)

    Blonďavá Potvora

    ReplyDelete
  6. Fantastický kimono a ty boty!

    ReplyDelete
  7. Krásný fotky, tohle kimono je naprosto skvělý, ale nějak se mi na fotkách nelíbí tvé vlasy. Takové divně upravené, nevím, jak bych to popsala.

    HollyChicc

    ReplyDelete
  8. love your blog lady! Keep up the good work :)

    ReplyDelete