June 11, 2015

C&A autumn/winter 2015 presentation

Máme sice léto před námi, ale já jsem se včera zúčastnila s kamarádkou prezentace kolekce C&A podzim/zima 2015. Prezentace se konala v příjemných prostorách Impact Hub Praha. Měli jsme možnost ochutnat kulinářské speciality a výborné drinky. 

Kolekce mě příjemně překvapila, nebo spíše nadchla. Je plná nádherných kabátů, kožíšků, svetrů, skvělých bot a prostě všeho! Pár věcí jsem vyfotila, tak se můžete podívat. Já osobně se nemůžu dočkat, až bude kolekce na prodejnách a já si postupně pořídím všechny favority.
A nakonec vzkaz pro všechny! ♥

9 comments:

  1. Ty kožíšky a kabelky vypadaji opravdu krasne!

    ReplyDelete
  2. ty kabelky jsou skvělé a ten bílý kožíšek též.. !

    ReplyDelete
  3. Je to trošku depresivní, vybírat oblečení na podzim, když ještě pořádně ani nezačalo léto :( :D ale ten kabátek je suprovej, ten si nenechám ujít!!:)
    One blondie life

    ReplyDelete
  4. Povedené fotky :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. Koukám, dámy budou mít v zimě z čeho vybírat =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  6. Woooow :) muselo byť skvele a tie kabátiky vyzerajú božsky vidím to tak,že jesenné kúsky budem nakupovať v c&a

    ReplyDelete
  7. C&A mě poslední dobou velmi mile překvapuje, chodím tam ráda a mají tam skvělé kousky. dříve jsem se tomuto obchodu spíše vyhýbala, protože jsem měla zafixované, že prodávají módu spíše pro starší a teď patří k mým nejoblíbenějším obchodům :) moc se na podzimní/zimní kolekci těším!

    ReplyDelete
  8. Líbí se mi černá kabelka s mašlí a Tvůj outfit :)

    ReplyDelete
  9. Hmm tak to tak vyzerá, že sa naozaj máme na čo tešiť ! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete