June 16, 2015

Honor6+

Po delší době jsem zase dostala na vyzkoušení telefon, tentokrát to byl Honor6+. Můžete znát předchozí model Honor6, ale tento novější je vylepšen o větší displej, silnější procesor, dva fotoaparáty a podporu dvou SIM karet. Telefon si můžete koupit s 16GB pamětí, nebo 32. S telefonem jsem byla asi nejvíce spokojená z těch všech, co jsem už zkoušela. Nejvíce asi kvůli fotoaparátu, který je naprosto bezkonkurenční. Telefon má celkem 3 fotoparáty, na zadní straně jsou totiž dvě čočky. Vyfotíte 8 megapixelové fotografie. Díky technologii Vision Camera uděláte kvalitní snímky i za špatných světelných podmínek. 
Nezapomeňte na soutěž s Kingswoodem.
 Z telefonu jsem si udělala selfíčko :). 
Máte zkušenost s tímto telefonem??

4 comments:

  1. O tomto telefonu neslyším poprvé. Každopádně pokud bych si měla pořizovat nový mobil, tento by byl určitě jedním z těch o kterém bych také uvažovala :)

    Šperk pro vaši pleť: Belcura

    ReplyDelete
  2. Já jsem zatím věrná Huawei P7 a zrovna nejsem ten typ, co by měnil co chvíli mobil :) Mám ho na dlouhou dobu doufám :) Jinak o tomto modelu slyším prvně :) Ale vypadá velmi zajímavě :)
    Pink Student

    ReplyDelete
  3. AnonymousJune 17, 2015

    O téhle značce slyším poprvé...

    ReplyDelete
  4. AnonymousJuly 15, 2015

    Foťák asi pěknej, ale chybí tomu zásadní frekvence LTE, takže za ty prachy rozhodně ne. A o podpoře ze strany Honoru radši ani nemluvím.

    ReplyDelete