June 15, 2015

PICNIC WITH KINGSWOOD + SOUTĚŽ

Vzpomínám si na ty časy, kdy jsem byla malá a bydlela na samotě. Vždycky jsme se s kamarádkama sebraly a šly do lesa si udělat piknik. Nepotřebovaly jsme žádné počítače ani telefony a bylo nám fajn. Bohužel čas letí a všechno je jinak. Dostala jsem od Cosmopolitanu další projekt ve spolupráci se značkou cideru Kingswood. Můj úkol byl udělat si piknik. Proto jsem požádala kamarádku a celé jsme to nafotily.

Piknikuj a vyhraj!

Pošlete mi vás tip na piknik (jaké místo, co byste si dali do koše atd .. ) a já si vyberu 4 zajímavé komentáře, které odměním kartonem Kingswood + jedna nejoriginálnější odpověď obdrží karton a piknikový koš. A budu ráda pokud budete sledovat můj blog před GFC a nebo Facebook

Tím to ale nekončí! Soutěžit máte možnost také na piknik.jenprozeny.cz - stačí zaslat svou vlastní fotografii na téma „já a jablka”. 
Pět nejlepších z vás získá zásobu cideru Kingswood na celé léto a pozvánku na piknik se mnou a redakcí Cosma! :) Musí vám být minimálně 18 let. 

18 comments:

  1. Kingswood miluju!!!
    A skvělý fotky, btw. ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  2. Piknik bych nejraději měla na Slovensku, protože tam mám eeeh kamaráda, s kterým jsme se asi šest let neviděli a tak nějak jsme se do sebe asi zakoukali. :D (Já tedy pomalu až teď, on prý už tehdy, kdy jsem byla mládě.)
    A co na piknik... ovocné víno a ostružinový cider, trmickou klobásku, sýr, červenou cibuli, cherry rajčata, tvarohové koláčky s rumem, švédský koláč, čokoládové muffiny a plno nesmělého smíchu a zardělých tváří z mé strany...
    zejzen@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Ja bych za lahev kingswoodu zabíjela haha.. protože ho tu v holandsku vubec nemáme. A pokud bych šla na piknink tak by si s sebou rozhodně vzala nějakého hezkého holanďana, upekla své boží čokoládové muffiny a lahvinku nějakého dobrého vína. Ale spokojila bych se i s holaďanem:D

    barbora.skrenkova@seznam.cz

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky :)
    Jinak pokud mám vymýšlet kde bych si udělala piknik, tak u sebe na terase, ta je naštěstí fakt ohromná, takže by se nás tam sešla vážně hromada a hlavně stačilo by kdykoliv udělat pár kroků a člověk by byl hned v kuchyni, kde by si z lednice mohl vytáhnout další chlazený Kingswood :)

    Šperk pro vaši pleť - Belcura

    ReplyDelete
  5. Moc krásně jste to nafotily!

    ReplyDelete
  6. Nejraději bych piknikovala v Anglii. Nevím proč, ale prostě se mi při představení si pikniku Anglie. A tak někde v jejich nádherných parcích.. To by bylo bájo. :-)
    No a v koši by nechyběla tuna ovoce, ale třeba i sladkostí. K svačině by byl bezvadný nějaký sendvič. :-)

    Shimka @ seznam . cz

    ReplyDelete
  7. Pokud bych měla kouzelnou hůlku a mohla si vybrat jakékoliv místo na zeměkouli, vybrala bych si ostrov Capri, konkrétně Augustovy zahrady. Byla jsem tam cca před 8 lety a tohle čarovné místo se mi vrylo do paměti :) Jelikož je tam pěkné vedro, nesmělo by chybět vychlazené pití a kopec zmrzliny. Až by zmrzka došla, šla bych doplnit zásoby do jedné z místních úžasných cukráren, kde člověku jde ze všech těch vůní a barev hlava kolem :) A samozřejmě je důležité vzít s sebou ty správné lidi, se kterými je člověku fajn a kteří nezkazí žádnou zábavu :) privratka@email.cz

    ReplyDelete
  8. NiichankaJune 17, 2015


    Moje nejoblíbenější místo je řídký listnatý les s jemnou lesní travičkou na zemi. A jelikož jsem spíše na sladké, tak v mém košíku nesmí chybět domácí vafle s domácí marmeládou, šlehačka, tiramisu a nejrůznější druhy ovoce.
    Nejlepší je prostě vypnout, natáhnout se do trávy, ládovat se dobrým jídlem, poslouchat šelest listů v korunách stromů, zpěv ptáků a klábosit s kamarády o všem možném i nemožném :)
    bard.lenka@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Já bych chtěla piknik u vody, v Dánsku někde u fjordu! :D A ke Kingswoodu bych si vzala meloun, jahody, partu kamarádů a ideálně nějak zajistila hudbu!

    ReplyDelete
  10. Téda, to by se s takovou odměnou piknikovalo! Ideální letní piknik si představuji následovně. Potřebuji mít u sebe veeeeelkou hromádku jídla (přinejlepším meloun, jahody a něco lehkého, třeba jednohubky, abych mohla pořád užďobávat, ale stejně nebyla nasycená), litry Mojita a pořádnou zásobu Ciderů neboli typické pití pro dámy. A ke šťastně ztrávenému dni by mi už jen chyběla parádní společnost, kterou naštěstí mám. :)

    GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    ReplyDelete
  11. Opravdu hooodně povedené fotky!

    ReplyDelete
  12. Piknik bych rozhodne udělal někde, kde ne hodne zeleně a trávy. Do košíku bych dal nejake koláče a nanuky, treba Míšu a samozřejmě kingswood protože je super. Doufam ze vyhraju a všem ostatním přeju hodne štěstí :)

    ReplyDelete
  13. Piknik bych udelal na soutoku v hradci kralove a jake jidlo? Uricte bych vzal nejaky ovoce meloun,jahody(s cukrem) nejake zakusky trubicky,muffiny,buchtu s boruvkama.Urcite by jsme tam byli dlouho tak nejaky zeleninovy salat s kousky masa a nejaky pikantni stehynka a k oiti nejakou vodu s ovocem nakrajenym a kingswood

    ReplyDelete
  14. Piknik bych si udělala u nás na zahradě s mými kluky a jelikož tomu malému jsou jen 3měsíce určitě by nesměl v piknikovém koši chybět dudlík a nějaká hračka. Nám s přítelem bych ke Kingswoodu upekla rybízový koláč! ;)
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    ReplyDelete
  15. S manželom chodíme na piknik ale radšej máme opekačku :-) Ale keď sa už na ten piknik vyberieme tak si určite musíme zbaliť nejaký ten zeleninový a ovocný šalát. Potom si robíme toasty :-) Alebo nejaké sendviče :-) Na pitie si berieme nejakú tú minerálku. Potom manžel má rád aj radler...mne zase radler nechutí, preto si so sebou beriem Kingswood. Potom si berieme vlhčené utierky, kt. sa nám vždy zídu ;-) A ideálne miesto? Na Slovensku sme chodili neďaleko od môjho sídliska cez les na krásnu lúku :-) Tu v Čechách sme si ešte miestečko nenašli ale určite ho nájdeme! :-)
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Strašně vám to na těch fotkách sluší a ta tvoje sukýnka mi úplně vzala dech! Až doděláme obývák (rekonstrukce v plném proudu...), tak vytáhnu svou Ladu a pokusím se ušít si podobnou. :)
    Pikniky miluju - kostkovaná deka na čerstvě posečené trávě (nejlépe u rodičů manžela, mají malou zahrádku s chatičkou a je tam perfektní klid), spousta ovocného salátu, domácí sušenky a slané tyčky z listového těsta (s rozličným kořením, rozmarýnové jsou nej!), domácí chlebík z pekárny (nejradši mám s karamelizovanou cibulkou a česnekem) a k tomu domácí lučinu... A pokud se mi nezamotá hlava ze všech těch domácích dobrůtek, tak to ráda zapiju vodou s pokrájeným ovocem nebo vychlazeným banánovým koktejlem. Přiznám se, že ciderům jsem dlouho odolávala, jelikož jsem měla za to, že to chutná jako ta ovocná piva, která mě příliš nenadchla. Ale nedávno (opět na chatičce) :) jsme ho s tchyňkou zkusily a od té doby nejen při grilování nic jiného nechceme! :)

    Krásný den!
    runa.ars@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Krásné fotky:)
    Já bych šla na piknik nejraději někde u moře.Při takovém západu slunce, s přítelem, to by mohlo být krásné:)
    Do košíku bych vzala smoothie nebo nějakou domácí limonádu:) A sendwitche s tuňákem + ovoce a zeleninu:)

    http://bytheem.blogspot.cz

    ReplyDelete
  18. Moc se mi líbí tvoje růžová sukně a taky to, jak jste se parádně sladily :) Jinak tvůj blog sleduju přes GFC i FB :)
    Email: aneta.kratka18@gmail.com (19 let)
    Piknik mám spojený trochu s retro obdobím, takže bych se asi oblíkla do toho stylu, na hlavu si uvázala mašličku, s sebou si vzala takové ty high waisted plavky, abych se i pěkně opálila, sluneční brýle a přijela bych tam na růžovém retro kole, nebo na těch bruslích, co mají 4 kolečka, ale na těch by se asi v přírodě nejezdilo moc dobře, takže spíš to kolo:) s sebou bych udělala nějaké smoothies a muffiny a taky bych vzala malý přenosný gril, na kterém bych si udělala hermelíny a zeleninu, protože jsem vegetarián. Vzala bych s sebou plastové nádobí z Ikee, přímo z piknikové letní kolekce, aby se nic nerozbilo. Na pikniku bych si ráda s přáteli zahrála nějakou společenskou hru Scrabble nebo třeba nějakou alkoholovou hru, aby byla sranda :) Jako místo bych vybrala určitě něco s hezkým prostředím- v Praze třeba Petřín, kde se mi líbí opravdu nejvíc :)

    ReplyDelete