June 7, 2015

WILD EYES

Přichází léto a s tím i sezóna festivalů. Proto jsem se rozhodla dnešní outfit ladit do tohoto tématu. Já osobně mám tenhle styl nejraději a cítím se v něm nejlépe. U nás v Česku to sice není na takové úrovni jako v zahraničí, ale přece jenom mě baví sledovat, co si kdo oblékne a myslím si, že je to lepší a lepší. Já jsem si tentokrát vzala obyčejné šortky s vyšším pasem, tílko a koženou bundičku.

Chystáte se na nějaký festival? 
/ jacket, top  C&A / shorts second hand / bag NY / headband H&M /

15 comments:

  1. me gusta toda la parte superior n_n

    ReplyDelete
  2. Skvělý outfit :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. veľmi ti to pristane :) super kraťasy :)
    Beaute Caresse

    ReplyDelete
  4. Ty šortky jsou parádní!!!:) Sháním podobné, tak snad na nějaký taky narazím :)
    One blondie life

    ReplyDelete
  5. A chystáš se na nějaký fesťák? =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  6. Tak tohle ti strašně sluší!!

    ReplyDelete
  7. AnonymousJune 09, 2015

    hezké, ale chtělo by to hezčí pozadí než parkoviště...

    ReplyDelete
  8. Vypadáš úžasně, na Festival se zatím nechystám

    ReplyDelete
  9. Krásný outfit, na festival jako dělané, jen je vážně škoda, že ta festivalová móda je u nás v ČR na tak mizerné úrovni :(

    New in: May 2015

    ReplyDelete
  10. Veľmi pekný outfit :) sama sa už teším na festivaly :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  11. Máš úžasné vlasy! :)

    ReplyDelete