July 22, 2015

NUDE MAKE-UP WITH DOUGLAS

Po delší době tady máme kosmetický článek a to se značkou Douglas. Dostala jsem k otestování produkty z řady Nude k následnému stylingu. Moje každodenní líčení spočívá v dobrém make-upu, bronzeru, nevýrazné rtěnky a hnědých očních stínů. Na to jsem si už zvykla s jsem s tím spokojená. Nude líčení pochází z Francie. Základem je kvalitní make-up, aby pleť vypadala krásně čistě. Dále bronzer, který dodá přitažlivě opálený vzhled. Používejte béžové a bronzové odstíny. Na večer můžete přidat třpytky a černé nenápadné linky.
Co mě z této řady moc zaujalo je Mattifying powder, který dělají celkem v 6 odstínech! Koupit ho můžete za 419kč. Já mám odstín 3 - Ultimate beige. 

Dále tvářenka Powder Blush také v 6 odstínech za 279kč. Vytvoří krásně zdravý vzhled. 
Nerada bych opomenula rtěnku Color & Care Lipstick (6 odstínů) já mám 1. Ta rty pěkně zbarví, hydratuje a je spíš lesklá. Koupíte ji za 299kč. Pak jsem také vyzkoušela lak na nehty, který mi přijde super a mám ho v krásně zlatavém odstínu. A za zmínku stojí i řasenka Volumen, která je voděodolná.
Pokud rádi soutěžíte jako já, tak se koukněte na stránky douglas.jenprozeny.cz, kde můžete vyhrát kosmetiku Douglas. Stačí když napíšete váš tip na součastnou hnědovlasou/zrzavou českou, nebo slovenskou celebritu a krásný balík kosmetiky může být váš!

Moje favoritky jsou třeba Tereza Chlebovská, Andrea Kalousová nebo Jitka Válková. 

9 comments:

  1. S kosmetikou Douglas nemám žádnou zkušenost, ale zaujala mě ta tvářenka, která vypadá velmi přirozeně :)
    CHIC Adriana

    ReplyDelete
  2. AnonymousJuly 22, 2015

    Leuš máš udělané řasy? :)

    ReplyDelete
  3. Skvelý blog vážne len tak ďalej, si super! :)
    U mňa prebieha GIVEAWAY, o dve poukážky v hodnote 100$, budem rada ak sa zapojíš!

    GIVEAWAY /KLIK/

    ReplyDelete
  4. Všechny ty produkty vypadají moc hezky a líčení se ti povedlo :)

    ReplyDelete
  5. Všechno to vypadá moc pěkně :) Douglas občas používám, tak na něco z téhle kolekce kouknu:)
    One blondie life

    ReplyDelete