August 6, 2015

NEW PLAYSUIT

V tomhle počasí je nejlepší nosit nějaké vzdušné šaty, nebo overal. Já jsem našla tenhle overal na stránkách Choies, kde se mi líbilo plno dalších! Nejvíce se mi líbí detail krajky v horní části. Moc jsem se těšila na léto, ale při včerejší návštěvě showroomu Orsay se už zas maličko těším na podzim, ale to zase hned přejde! :D Jinak jsem včera byla na pikniku s Cosmopolitanem a brzy se můžete těšit na fotky i video! 
/ playsuit Choies / bag Orsay / heels Primark / 

5 comments:

  1. Overaly miluju a musím říct, že tento mi opravdu padl do oka, vypadá skvěle :)

    Spotřebováno: Červenec 2015 + GIVEAWAY

    ReplyDelete
  2. ja uz se taky tesiim na podzim!!
    strasne ti to slusii, hubenoure

    ReplyDelete
  3. já se přiznám, že už se na podzim těším hodně, letos mě ta vedra nějak nebaví.
    red
    Hot diamonds

    ReplyDelete
  4. Perfektný článok znova

    ReplyDelete