September 1, 2015

BACK TO SCHOOL OUTFIT

Tak jak jste zvládli první den ve škole? Mně prázdniny utekly strasně rychle a už je zase září. Anička mě požádala, jestli bych mohla vyfotit outfit k akci Tylova léta, která se koná 4. září v Hradci Králové. Celkem oslovila 5 bloggerek a pro mě můžete hlasovat v komentářich TADY. Měla jsem náladu na sukni a zvolila jsem tuhle, jelikož má neonové kytky, tak jsem si vzala top v ćerné barvě. Pak jsem si vzala oblíbený batoh a výrazný náhrdelník. 
/ top River Island / skirt Primark / backpack Cropp Town / shoes Gate / 

13 comments:

  1. Zajímavá sukně:)) Díkybohu, že mě už se škola netýka..když takhle čtu všude posty o návratu do lavic :D

    ReplyDelete
  2. Vyzeráš skvelo ! Veľmi ti to pristane :) Tá sukňa je krásna, mám rada sukne áčkového strihu :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  3. Roztomilý outfit ) Myslím že všichni ve škole koukali :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Vypadáš skvěle :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. Stunning!
    Have a wonderful day!
    With love, Suzy ♥

    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
  6. Tohle je super! Batoh se mi moc líbí :).

    ReplyDelete
  7. Nádherný náhrdelník :)

    ReplyDelete
  8. sukňa je skvelá a ten ruksak júúj :)

    ReplyDelete