October 15, 2015

MIX EVERYTHING

Podobný článek tu dlouho nebyl a to článek s radůstkama z poslední dobu. No, některé věci mám doma už dýl a nějaké mám nově. Po delší době taky ně co ze světa kosmetiky! :)
Jako první bych vám chtěla představit e-shop moje-pradlo.cz. Objednávala jsem si odtamtud dvě podprsenky a jsem moc spokojená. Kvalita je skvělá a velikosti sedí, tak jak mají! Kromě nepřeberného množství spodního prádla tam najdete i plavky, župany, povlečení atd .. 
Tuhle krásnou krajkovou podprsenku najdete TADY za 426kč. Je korzetového střihu a můžete ji nosit i bez ramínek! 

Tuhle obyčejnou push-up podprsenku najdete ZDE za 399kč. Je hladká z jemného mikrovlákna, bezešvá.


Před nějakou dobou jsem se rozhodla, že si nechám prodloužit své přirozeně dlouhé řasy a dám si umělé. Byla jsem spokojená .. vypadala jsem dobře nenamalovaná, ráno jsem se probudila krásná, prostě jsem si ulehčila práci. Jenže po půl roce se mi na řasy projevila alergie a proto jsem je musela sundat. Samozřejmě ty mé byly zničené a krátké. Proto když mi přišla nabídka spolupráce od  Realash, tak jsem nemohla odmítnout. 

Realash posílí vaše řasy, zvětší hustotu a zlepší celkový vzhled. Má se používat 1x denně, nejlépe večer na odlíčené oči. Já jsem v tomhle trochu nezbedná a zapomínám cokoli používat pravidelně. Ale sérum používám asi 2 týdny a už mám řasy maličko lepší. Uvidíme ještě časem! Na TĚCHTO stránkách se dozvíte spoustu zajímavých informací. 


Mě se akné moc netýká, ale když se vám občas nějaké pupínek objeví, tak je tohle super věc. Balení obsahuje 3 kroky na zbavení akné. První nanesete kyselinu na akné, pak nanesete bodovou péči, výživný krém a když nevíte, tak se podíváte na instruktážní video ZDE. Myslím si, že je to velmi zajímavý výrobek a já jsem spokojená. Cena je 649kč za set. Pro mě je to celkem dost, jelikož na akné netrpím. Ale ten kdo má tento problém, tak si myslím, že se vyplatí investovat do něčeho kvalitního. 


Máme tady zase mojí nejoblíbenější značku kosmetiky a to je Bioderma. Pozdě, ale přeci jen přípravky na léto, které mě zachraňovaly během prázdnin.


Opět Bioderma. Tyhle přípravky jsem si dovezla sem do UK a jsem za to nejvíc ráda. Mám celkem suchou pokožku, takže řada Sensibio a Hydrabio je pro mě úplně nejlepší. Nejradši mám třeba jejich krémy na pleť, které nádherně hydratují a zanechají pleť jemnou. Pak tělové mléko, bez kterého se nemůžu obejít. Miluju po koupeli namazat si celé tělo krémem. A když jsme u toho koupání, tak taky sprchový gel Atoderm. 


Tyhle krémy Karin Herzog jsem si bohužel do UK nevzala a moc mě to mrzí. Používala jsem je delší dobu a je to snad to nejlepší pro pleť. Krásná krabice obsahuje 7 krémů - na každý den jiný. Každý krém vám pro vaši pleť přinese něco jiného a dohromady to působí skvěle. 
Pondělí
Rose, Gentle face cream – hydratuje pokožku
Úterý
Aha Cream, remedy face cream
Nádherně luxusně voní! Obsahuje AHA kyseliny, které rozjasňují pleť – to funguje.
Středa
Vita-a-combi 1
anti-aging face cream
Působí proti stárnutí a hydratuje.
Čtvrtek
Additional sweet
nourishing face cream
Má olejovitou konzistenci a skvěle se vstřebává.

Pátek
oxygen face
normalizing cream
Konzistence je lehká, až gelová. Pleť je pevnější.
Sobota
essential mask
hydrating face mask – jediná maska v sadě.  Po umytí masky je pokožka skvěle hydratovaná. 
Neděle
vitamin H
extra nourishing face cream
Jediný krém který je žlutě zbarvený. Také krásně hydratuje a pleť omladí.
To je prozatím vše! Máte s něčím zkušenost? :)

4 comments:

  1. To na akné bych ráda vyzkoušela :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  2. Podprsenky jsou hezký, já jsem si naposledy koupila v Primarku 2 :)

    ReplyDelete
  3. tá podprsenka je krásna :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  4. GREAT POST!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete