October 21, 2015

RANDOM

Tohle je další random fotek, co jsem tu nafotila za tu dobu, co tu jsem a ještě tu nejsou. Bydlím v městečku kde jsou opravdu nádherné baráky, někdy až zámky a tak se tu ráda procházím po okolí. Taky jsem si koupila pár doplňků do pokoje a ještě určitě nejsem u konce. Jinak přes týden většinou pracuju a mám to jinak než holky s dětma, takže nemám tak často někoho kdo by mě vyfotil. V neděli jsem byla na meetingu au pair z okolí a poznala plno dalších holek, takže super.
A nakonec bych vám ráda představila e-shop Aislestyle.co.uk, jelikož se blíží plesová sezóna a určitě spousta z vás bude shánět nějaké krásné šaty. Já osobně nesnáším na plesech takové ty klasické šaty s co nejvíce volány, satén, pestré barvy a přeplácanost. Pokud si v tom holky připadáte jako princezny, tak to už je dávno pasé - můj názor. Radši dávám přednost jemným tónům barev a zdobení. Šaty se mi nejvíce líbí třeba v nude barvě a ze splývavého materiálu. 

Tento e-shop je zaměřen na svatební, večerní a plesové šaty. Mají velmi širokou nabídku, takže si myslím, že si každá z vás vybere. U šatů máte vždycky plno barev v které si můžete šaty objednat. Ceny jsou přijatelné a o kvalitě bohužel nic říct nemůžu, protože odtud žádné šaty nemám. Tady pár šatů, které mě zaujaly. 
Tyhle královsky modré šaty mě zaujaly a je hrozně moc odstínů v kterých si je můžete objednat. Já bych asi zvolila tu nude, v té musejí být úžasné. Ale ani tyto modré nejsou špatné, nebo? :) Určitě doporučuji na e-shop mrknout. Rozesílá mezinárodně a doručení je do 15-25 dnů. 

11 comments:

  1. krásné šaty, nějaké budu potřebovat, tak určitě díky za tip :))

    Style Solution

    ReplyDelete
  2. Šaty sú nádherné! Randomy milujem, obzvlášť takéto zo života v zahraničí :)

    ReplyDelete
  3. Krásne fotky ! takéto random články mám najradšej :) my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  4. Super fotky :-) Taky jsem v Anglii a velice ráda se procházím po okolí. Nemůžu se vynadívat :-)

    ReplyDelete
  5. great pics!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Nádherné doplnky ♥
    Anglicko musí byť čarovné :)

    ReplyDelete
  7. Krásné fotky! A není na té společné fotce Lili Bog...? Jestli ne tak buď jsem slepá nebo je to její naprosto identická dvojnice! 0.0

    ReplyDelete
  8. Hezký, hezký, jen prosííím nezakončuj větu slovem nebo. :D Měj se krásně :)

    Bella z Belliny tajnosti - můj tajný, 100% autentický deníček o všem, co nemohu běžně řešit s ostatními

    ReplyDelete
  9. Super fotky, na tyhle random zažitky se vždycky ráda podívám :)

    ReplyDelete