November 23, 2015

ASOS TOP

Omlouvám se, že jsem delší dobu nic nefotila a nenapsala článek, ale měla jsem spoustu zařizování ohledně nové rodiny atd. Teď už jsem v novém a vše vypadá super! Dneska jsem vyfotila alespoň tyhle fotky doma, protože jsem neměla čas jít s někym ven fotit. Můžete na mně vidět top, který jsem si objednala z Asosu přes portál  PlnaPenezenka.cz. A k čemu tento portál vlastně slouží?

První se zaregistrujete a pak si z vámi vybraného obchodu objednáte zboží. Vaše objednávka se zaeviduje a vám se připíše odměna na váš uživatelský účet. Myslím, že je to dobrý způsob jak trochu ušetřit při nakupování a hlavně teď v období Vánoc! Dále na mně můžete vidět kalhoty ze Zary a nové lodičky.
/ top Asos / pants Zara / heels Primark / 

9 comments:

  1. beautiful!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Love your post, great content!

    Only 4 MORE MONDAYS till CHRISTMAS!!

    MyLyfeMyStory

    ReplyDelete
  3. Krásny top ! veľmi ti to pristane :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  4. Nádherné kúsky, vyzeráš super :)

    NITA

    ReplyDelete
  5. Kouzelné fotky, krásně sladěný outfit a skvělá ty ! Prostě perfektní :)

    ReplyDelete
  6. Kouzelné fotky, krásně sladěný outfit a skvělá ty ! Prostě perfektní :)

    ReplyDelete
  7. ten je boží, vypadáš skvěle :)

    ReplyDelete