December 13, 2015

TRAFFORD CENTRE

Dnes jsme jely s kamarádkou do Trafford centra, jelikož jsem tam ještě nebyla, tak jsem se tam chtěla podívat. Pokud rádi nakupujete, tak byste se tam určitě jednou měli podívat. Hlavně teď o Vánocích to je nádherná podívaná, všechna ta výzdoba a podobně. Dnes jsem si vzala nový svetřík, který mě zaujal svým střihem a barvou. Roláky se mi teď dost líbí. Měla jsem přes sebe ještě kožíšek, ale v tom nemám fotku. Pak na mně můžete vidět kozačky, které jsem měla už v předminulém článku.
/ sweater River Island / jeans Utopia / clutch Marks & Spencer / 

11 comments:

  1. Vypadas nadherne.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. Ta kabelka je fakt nádherná! Moc ti to sluší ♥

    ReplyDelete
  3. sluší ti to Leo! Ty kozačky jsou nádherný :)

    ReplyDelete
  4. svetřík má opravdu zajímavý styl:) hezké :)

    ReplyDelete
  5. leona very nice look! Greetz Edwin. www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  6. Svetr se mi moc líbí, no jsi kočka! :*

    ReplyDelete
  7. Jeeej, aká si krásna!!!
    <3

    ReplyDelete
  8. Celkově velmi pěkný outfit líbí se mi hlavně náušnice a kozačky.

    Fashion book

    ReplyDelete