December 29, 2015

WHITE TOP

Tak jak jste si užili Vánoce? Doufám, že skvěle tak jako já. Sice jsem nebyla doma s rodinou, ale to mi vůbec nevadí, protože i tak jsem spokojená. Myslím si, že je dobré vzdálit se od místa kde jste celej svůj život a zažít něco nového. Hodně vám to dá. Jinak tyhle fotky jsou focené v sobotu večer, když jsme se šli projít po městě. Samozřejmě jsem měla i kabát, ale chtěla jsem vám ukázat hlavně tenhle super top, kterej jsem si nedávno koupila.
Nejkrásnější dárek ♥
/ top Missguided / jeans, boots, bag Primark / earrings  Choies.com / 

10 comments:

  1. No koukám že budu muset do Manchestru dorazit co nejdřív, dokud je takhle krásně ozdoben <3 :)

    ReplyDelete
  2. tebe to tak pristane ! krásny top ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS


    ReplyDelete
  3. Krásný outfit, tenhle top ti moc sluší, máš do něj postavu:)
    Pinki Claire
    Zvu tě na svou giveaway

    ReplyDelete
  4. Ten top je super, celý outfit je moc pěkný :-)

    ReplyDelete
  5. Mně se líbí náušnice, ladí s okolní výzdobou :)

    ReplyDelete
  6. Ten top je pekný ale aj keď nie je poriadna zima, príde mi neadekvátny k tomuto ročnému obdobiu. Máš, ale veľmi peknú postavu takže top s takýmito jeansami vyzerá na tebe super :)

    NITA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tady v UK neni zas taková zima, ten top je ze svetrové látky a pod kožich mi to přijde naprosto v pořádku :)

      Delete