December 16, 2015

YESTERDAY AND TODAY

Tohle jsou fotky ze včera a z dneška. Včera měly děti koncert v místním kostele, tak jsem se šla s host family podívat. Jinak jsem nedělala nic zajímavého. Dneska jsme se sešly s holkama na kafe a zítra plánujeme večeři, ještě něž odletí domů na Vánoce. Já jsem se rozhodla zůstat v UK. Dneska bylo super počasí, což se tady tak často nestává. Jinak jsem si na sebe vzala nejoblíbenější kožíšek z Orsay, protože jsem si klasicky myslela, že umrznu, ale bylo celkem teplo. 
Už máte nakoupené dárky? Já ani jeden! 

5 comments:

  1. ty nebudeš na Vánoce se svou rodinou?

    ReplyDelete
  2. Ja mám nakúpené už skoro všetky ale budem musieť volačo dokúpiť ešte ked pôjdem v utorok s maminou do Prahy :D takže tiež to mám tak na poslednú chvíľu :D

    ReplyDelete
  3. Dárky taky ještě nemám, ale zbývá 7 dní! :D Moc krásné fotky :)

    ReplyDelete