January 17, 2016

BIODERMA GIVEAWAY

Po hodně dlouhé době jsem pro vás konečně zařídila giveaway, která určitě stojí za to. Jedná se o produkty mé nejoblíbenější kosmetiky Bioderma. Jelikož je zima a mnozí z nás trpí suchou kůží, tak Bioderma přišla s novým sprchovým olejem, který obnoví kožní bariéru a zanechá příjemný pocit po sprchování. 

Vyberu jednoho šťastného výherce, co vyhraje jeden libovolný produkt značky Bioderma a tento sprchový gel.
Vše co musíte pro výhru udělat je:


  • sledovat můj blog na FACEBOOKU
  • GFC, nebo Bloglovin
  • sledujte bioderma_czech na instagramu, nebo na FACEBOOKU,
  • napiště váš e-mail do komentářů pod článek a já za 14 dní vylosuju výherce
Hodně štěstí!

37 comments:

  1. Ten olej me dost laka:)
    Noogeta@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Tak tohle je úplně dream giveaway :3
    Candy2572@seznam.cz

    ReplyDelete
  3. Sledujem už všeto davno všade ;)
    d.keleceniova@gmail.com

    ReplyDelete
  4. nice!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gfc ervulenka
    Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    ReplyDelete
  6. Gfc Caroline
    Fb Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    ReplyDelete
  7. vacovska.martina@gmail.com :)

    ReplyDelete
  8. sleduji pres bloglovin i blog, i biodermu na ig
    tomanova.katerina@centrum.cz

    ReplyDelete
  9. Juu ten gel bych chtěla moc vyzkoušet :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    ReplyDelete
  10. gfc bloglovin Barbora Perháčová
    fb Barborka Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk

    ReplyDelete
  11. Sleduju :)
    moncha17@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. júú, ten sprchový olej by som rada vyskúšala :)
    sledujem GFC ako Júlia a lajkujem oba FB ako Júlia Dom. :)
    juliadreams@centrum.sk

    ReplyDelete
  13. Ahoj!
    Sleduji Tebe i Biodermu na FB už dlouho! :) Bioderma je má velmi oblíbená značka, protože opravdu pomáhá. Mám ráda především jejich krémy, ale ten sprchový olej mě velice zaujal! Vojtiskova.R@centrum.cz

    ReplyDelete
  14. Moc hezká soutěž, ráda bych Biodermu vyzkoušela :)
    Sleduji tě přes GFC i Bloglovin (:
    evamachova0@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Fb Miska Pavlikova
    Gfc Miska
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  16. Ahoj, sleduji FB jako Šárka Beranová, Biodermu používám v podobě krému, ale klidně bych vyzkoušela i další produkty:)
    sabera@hotmail.cz
    Šárka

    ReplyDelete
  17. Skvela soutez, Biodermu mam moc rada :)

    FB : Žaneta Kovářová
    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    ReplyDelete
  18. Tyjo, ten sprchový gel by se mi zrovna hodil, teď přes zimu mám pořád suchou kůži :(
    Sleduju tvůj blog přes GFC i FB a Biodermu na FB (Aneta Krátká)
    aneta.kratka18@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Super:)
    klarkalachnitova@seznam.cz

    ReplyDelete
  20. vypadá to lákavě :-)
    michaela.rodova@seznam.cz
    sleduju na FB oboje

    ReplyDelete
  21. Misula16@seznam.cz
    Téda, parádní soutěž. :) letos jsem začala ujíždět na Biodermě, postupně nakupuji celou výbavu. :-D

    ReplyDelete
  22. Ten sprchový olej mě láká :) každou zimu mě svědí z chladu nohy, můžu se udrbat :D tak by mi zajímalo, jestli by to bylo s tímhle sprchovým olejem lepší :) schabik@seznam.cz

    ReplyDelete
  23. Sprchový olej, tak to zní skvěle. hra.lucie@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Ten olej mě láká :-)

    d.valouchova09@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Olej vypadá dobře :)
    vaculik.veronika@seznam.cz

    ReplyDelete
  26. Bioderma je moje oblíbená značka.
    Sleduji jako Lenca
    FB Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    ReplyDelete
  27. Všechno splňuji a moc se těším na vyhlášení!
    elinkadvorakova@gmail.com ♥

    ReplyDelete
  28. Parádní! :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné mrazivé dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    ReplyDelete
  29. Rada "Atoderm" je na zimu skvelá! Používam z nej krém na ruky + balzam na pery a neviem si ich vynachváliť :)

    patrik@madebyboy.com

    ReplyDelete
  30. Ahooj,
    sleduji přes GFC jako KačaVal a fb : Kača Val kaca.val.1996@seznam.cz
    Bohužel já suchou kůží trpím hodně a nevím už čím se mám mazat aby moje pokožka byla dostatečně hydratována :/ :) Navíc jsem od biodermy nikdy nic nevyzkoušela :)
    Krásná soutěž. Děkujeme <3

    ReplyDelete
  31. Splněno a ten olej by mě velmi zajímal :)
    uci.velkova@gmail.com

    ReplyDelete
  32. FB: SimonaBelasa
    GFC: vaja vaja
    Tak táto rada je skvelá najmä v zime a veľmi rada by som ju vyskúšala!
    wendi@centrum.sk
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    ReplyDelete
  33. Super, Biodermu zbožňuju :)
    sLuciii@seznam.cz

    ReplyDelete