January 24, 2016

FAUX FUR COAT

Jak určitě víte, tak miluji kožíšky všech barev a stylů. K tomuto outfitu mě inspiroval článek v aktuálním Cosmopolitanu "NÁVRAT MÍNIE CIZÍ SRST!" Já osobně mám tenhle trend nejradši a proto mi ani nevadí zima, protože si můžu pořídit spoustu kožichů, haha. Konkrétně na tomhle mě zaujal přechod z šedé barvy do černé, což jsou moje oblíbené barvy a přijde mi to zajímavé. Co myslíte? 
Máte rádi kožíšky? 
/ coat Chicwish / jeans Utopia / bag, boots Primark / sweater F&F / 

ps. v pondělí vychází nové Cosmo, nezapoměňte! 

14 comments:

  1. Kozisek zadny nevlastnim, ale tobe to moc slusi. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. Já kožíšky taky nenosím, ale na tobě se mi moc líbí. ♥

    ReplyDelete
  3. Šedá a černá jsou nej!

    Pokud chceš, máme nový foodblog zde - LIBOVO FOODBLOG

    ReplyDelete
  4. Opravdnu krásný kožíšek, takový bych taky brala! :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Tenhle kožíšek je opravdu krásný!
    A ta kabelka k tomu taky:)
    httP://of-goldbook.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Krásny kabátik aj kabelka <3

    ReplyDelete
  8. Já teda kožíšky moc nemusím, ale tady ten je perfektní a tobě moc sluší! :)

    ReplyDelete
  9. Kožúšok vyzerá super, tiež po takomto nejakom pokukujem, ale ešte som sa nerozhodla :D

    NITA

    ReplyDelete
  10. Tohle jsou prostě nejhezčí fotky a outfit :)) Ten kabátek bych brala hned! :)

    Style Solution

    ReplyDelete
  11. Naozaj krásny outfit :) Tá kabelka a kožušinka sú krásne, pristane ti to :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. Mas tu super vlasy Leonko :).

    ReplyDelete
  13. Skvelý outfit!!! Doteraz neviem, či som alebo neisom fanúšikom týchto kožuchov, ale tebe sa nenormálne hodí! Btw. podľa mňa máš mega črty a keby mám modelingovú agentúru, chcem ťa mať vo svojom portfóliu! :D

    www.UntilYouHateMe.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Páči sa mi to melírovanie. Veľmi pekné!
    Anna
    www.glamadventure.com

    ReplyDelete