February 27, 2016

FEW PHOTOS FROM TUESDAY PHOTOSHOOT

V uterý jsem byla fotit s fotografkou Ola Rolka. Fotky jsme fotily v centru Manchesteru. Tady máte ukázku pár fotek, na zbytek upravených čekám a měly by být příští týden. O make-up se mi postarala skvělá Sophie. Celkem jsem si brala dva outfity, takže zbytek určitě uvidíte později. Fotily jsme brzy ráno a musím říct, že jsem málem umrzla, ale stálo to za to! 
/ vest Laundry Boutique / roll neck H&M / shorts Zara / heels Forever 21 / bag Primark / 

8 comments:

  1. Tie fotky sú prekrásne! <3 Vážne to mrznutie stálo zato :D
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  2. Nádherný outfit !!!

    Sleduj mne také na :
    www.lucieglam.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Moc Ti to sluší, máš krásné fotografie. Ráda na Tvůj blog chodím.
    Přeji krásný den.
    Veronika
    http://veronikascorner.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Krásne fotky ! :) A tie topánky sú úžasné ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  5. Skvělé fotky i outfit :) moc ti to sluší

    ReplyDelete
  6. Super fotky! Ty barevné jsou jen mnohem lepší ;-)

    ReplyDelete