April 19, 2016

POWDER PINK

Dneska jsme se šli opět projít po městě, protože bylo nádherně. Taky jsem šla za cílem sehnat svojí vysněnou MK kabelku a asi v 5. obchodě jsem ji sehnala! Koupila jsem si Michael Kors Hamilton se zlatými detaily. Chtěla jsem ji už delší dobu. Jinak jak přichází teplé počasí, tak jsem měla chuť obléknout si něco ve světlých barvách. Proto jsem vytáhla svoje oblíbené bílé Levisky a bundu v pudrově růžové barvě.
/ jacket Forever 21 / top River Island / jeans Levi´s / boots H&M / bag, sunglasses Primark / 


9 comments:

  1. Veľmi pekná kabelka :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Sluší ti to. Hezký výběr kabelky, černá se nikdy neztratí!

    NEPLECHA NA PLECHU

    ReplyDelete
  3. skvělý čistý outfit :) holčičí styl ti fakt sedí Leono :))

    Style Solution

    ReplyDelete
  4. Krásný outfit a to samé platí pro kabelku!

    ReplyDelete
  5. Pudrová je život! Rovnako aj biela a čierna! Si krásna :)
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  6. Moc se mi líbí ta kabelka! :)

    http://s-hejvi.blog.cz

    ReplyDelete