June 29, 2016

NEW FLAT

Včera jsme se s přítelem stěhovali do nového bytu, tak jsem udělala nějaké fotky. Teď bydlíme přímo v centru, mám to asi 3 min. do práce, takže super. Byty v centru jsou dost drahé a hrozně rychle pryč, takže jsme měli docela štěstí, že jsme ulovili tento. Je to jedna velká místnost, kde máme vše + kuchyňka  a koupelna zvlášť. Tenhle byt se mi líbí o dost víc a miluju dolazovat si interier kravinkama jako jsou svíčky a podobně. 

Taky se mě často ptáte kde pracuju atd. pracuju v restauraci jako runner - podobný jako waiter, až na to, že nedělám objednávky, ale pouze roznáším, co waiter objedná. Rozhodně je lepší pracovat, než být au pair. Au pair je podle mě dobrá možná na zlepšení jazyku, ale jinak žádné pozitivní zkušenosti nemám a i s penězma je to dost směšný. Takže podle mě je určitě lepší najít si normální práci :) 

14 comments:

  1. Krásný :) Kupování kravinek do bytečku jsem si oblíbila víc, než kupování oblečení. :D Pořídíte si něco ještě nad postel ? Jinak opravdu krásně zařízený a ty okna :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvidíme :) do zdi tlouct nic nemůžem, tak nevim.

      Delete
  2. Máte to doma opravdu krásné a útulné :). A mrzí mě, že s au pair nemáš dobrou zkušenost, já to plánovala vyzkoušet, ale mám docela obavy.

    ReplyDelete
  3. AnonymousJune 30, 2016

    Hezký byteček. Jen škoda, že s češtinou máš docela problém :-) mě/mně si myslím je základ

    ReplyDelete
  4. No ale zase si vem že náklady na takový byt nejsou sranda, taky jsme to chteli s přítelem ale cenově je to horsí než jeden pokoj a kuchyn s koupelnou společný, bydlíme tak a jsme spokojení, protože vlastně další spolubydlící nevídáme. :) Jinak Máte to pěkně zařízené :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Každému vyhovuje něco jiného, my už nic s nikym společně nechtěli :))

      Delete
  5. AnonymousJune 30, 2016

    Krásný byteček :-) jen by neuškodilo se naučit mě/mně

    ReplyDelete
  6. Vyzerá krásne a útulne. Tak nech sa vám dobre býva :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    ReplyDelete
  7. Naprosto souhlasím, že lepší je mít tady v UK normální práci, já sice au-pairku nedělala, ale všechny moje známé měly fakt špatné zkušenosti, takže je to asi o štěstí. A moc krásný to máte :)

    ReplyDelete
  8. AnonymousJune 30, 2016

    hezký byteček :)
    bydlíš v cizině?

    ReplyDelete
  9. Jé, máte to moc krásný :)

    ReplyDelete
  10. Byt vyzerá nádherne!! <3 Môžem sa opýtať odkiaľ máš ten retro stôl so stoličkami? :)
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byt byl už zařízenej, tak netušim :)

      Delete