June 2, 2016

PINK PLAYSUIT

Nepíšu tak často, protože mám bohužel málo času. Konečně se mi po třech týdnech vrátil přítel z ČR a zároveň jsem měla narozeniny, už 20 haha! Dostala jsem krásnej dárek kterej by určitě potěšil každou holku ♥. Tyhle fotky jsou z posledního týdne, bohužel jen na telefon. Přítel vždycky nechce fotit na zrcadlovku a s kamarádkou nemám čas být tak často, takže aspoň takhle. Jinak kdo říká, že si v Anglii neužijete letních dnů, tak kecá! Mně tohle počasí vyhovuje a v tomhle novém overalu mi zima nebyla. 
                          


Na narozeniny jsem byla v práci, ale všichni zaměstnanci mi donesli dort a zpívali happy b-day :D ♥

/ playsuit MissGuided / bag, wedges Primark / 

5 comments:

  1. Overal je přímo dokonaly! :)
    Miska blog

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky! Jste krásný pár:)
    A ten overal je pecka! ♥ a na opálené kůži je tahle barva opravdu úžasná:)
    http:/of-goldbook.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Milujem tvoje fotografie, tá neskutočná energia, ktorá z nich vyžaruje ♥

    |SYDNEY SLEEK|

    ReplyDelete