July 5, 2016

GOLD, GOLD AND MORE GOLD

Většinou stíhám psát články, když mám volno a to bylo zrovna dneska. Přišel mi balíček s těmahle super šatama, tak jsem v nich musela samozřejmě hned udělat nějaké fotky, haha. Miluju zlatou barvu a hlavně všechny třpytky a podobně, takže jsem z nich úplně nadšená. Najdete je TADY pokud byste měli zájem. 
 / Dress Gamiss /

Taky snad pokaždý, co jdu do města, tak si musim koupit nějakou kosmetiku. Pokaždý přijdu na nový věci, co si "potřebuju" pořídit. Tentokrát jsem si řekla, že chci hnědou rtěnku, tak jsem si dneska koupila tuhle matnou od NYX odstín Maison, už mám jednu a jsou super. Pak paletku stínů od Sleek a metalickou zvýrazňovací paletku, kterou jsem už taky dlouho chtěla. 

4 comments:

  1. Vůbec nevím, kam bych v nich šla, ale vypadají vážně nádherně!!

    ReplyDelete
  2. Máš krásnu postavu a tie šaty a topánky sú nádherné :) veľmi ti to pristane :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  3. Ty šaty jsou nehorázně moc pěkný :)
    Miska blog

    ReplyDelete
  4. Wonderful style. You look beautiful and sensational high-heeled shoes. Behind the styling BIG PLUS. Share your outfit on my blog. Regards
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    ReplyDelete