October 19, 2016

NEW IN

V tomto článku bych vám chtěla ukázat, co jsem si koupila v Londýně, nebo v poslední době celkově. Není toho tolik, ale určitě bych se s vámi o to ráda podělila. Tak čtěte dál! :) Příště určitě čekejte i nějaké fotky z Londýna i když jich nemám zas tolik. 
Tááákže! Jako první věc z které mám největší radost a to jsou tyhle Michael Kors hodinky. Už delší dobu jsem nějaké hodinky chtěla a práve od Korse se mi asi jako jedny z mála líbí. Mojí oblíbenou barvou je zlatá a ještě když to má kamínky, no tak to je prostě top!
Pastelově růžovej křivák, už jsem okolo něj chodila tady v Manchesteru a nebyla si jistá, ale v Londýně jsem si řekla proč ne a prostě si ho koupila a teď mám z něho velkou radost ♥
Černej křivák z Miss Guided k tomu asi nemusím nic dodávat. 
Bunda a nejlepší brýle ze Zaful ♥
Mac paletka v odstínu Burgundy. 
Victoria Secret prádlo nesmí chybět!
Studded podpatky to byla láska na první pohled!
A nakonec psaníčko který jsem si kupovala na rychlo, protože skoro žádný nemám a když jdeme večer do města, tak mi vždycky chybělo. 

3 comments:

  1. Ty boty jsou TOP!
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    ReplyDelete
  2. Super přírůstky! Hlavně růžová bundička!

    ReplyDelete