December 25, 2016

BROWN

Tak jak jste si všichni užili Vánoce? Já jsem včera byla s kamarádkou na obědě a vyfotila mi tenhle outfit. Když sem teda vylezla z baráku, tak sem málem odletěla jakej byl vítr, ale bydlím v centru a mám vše kousíček, tak to zas tak neřešim haha. Outfit jsem včera sladila do hněda a po delší době vytáhla svůj oblíbenej křivák z Orsay. Tohle jsou moje čtvrté over knee boots a nevím, nevím zda nepřibudou ještě nějaké haha.
/ jacket Orsay / sweater Ebay / overknee boots Ebay / bag, watches Michael Kors /

8 comments:

  1. tak to bych zmrzla :) ale sluší ti to, kozačky ale nenosím.

    JANNIEBEL

    ReplyDelete
  2. Krásne Vianoce prajem :) Ja overknee čižmičky milujem, mám dvojo ale tiež už obzerám dalšie :) xx <3

    Simona | LIVE IN FOX WORLD

    ReplyDelete
  3. Mne je zima snáď aj za teba :D No aj tak to vyzerá skvelo hlavne tie šaty sú božské <3
    A krásne Vianoce <3 (trošku neskoro, ale predsa)
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete