December 19, 2016

PINK BIKER JACKET

Tenhle outfit mi fotila asi před týdnem Anetka a zrovna nebylo ani tak pochmurno jak je tu v Anglii zvykem. Mám na sobě novou nejlepší sukni! Akorát jsem ji musela poslat zpět, protože si prostě celou dobu myslim, že jsem tlustší, než asi ve skutečnosti sem. Tak netrpělivě čekám, až mi balíček příjde zpět. Dále jsem si vzala kozačky, které teď v zimě naprosto miluju snad s každym outfitem. A křivák kterej sem si kupovala ještě v Londýně. 
/jacket Zara / skirt Missguided / bag, watches Michael Kors / overknee boots Eggo / choker ebay /

6 comments:

  1. Kozačky nad kolena jsou snad nejlepší boty a nosím je vážně často. A křívák je super :))

    ReplyDelete
  2. wau,vyzeráš neskutočne dobre, a sexi :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
  3. I absolutely adore that jacket, so so beautiful:-)
    Regards.
    Walkindiscount.com

    ReplyDelete