May 13, 2017

FEATHER HEELS

Před dvěma dny jsme se vrátili z Fuerteventury, takže jsem nemohla psát články, protože tam byl hrozně špatnej internet. Mohli jste vidět plno fotek na mém instagramu a určitě ještě napíšu článek s více fotkama. 

Jinak včera jsme byli na večeři s přítelem a kamarádkou, protože měla narozeniny. Oblékla jsem si tenhle outfit. Největší radost mám asi z těch bot, po kterých jsem toužila a jsou prostě top. Halenku jsem koupila včera v Primarku za úplně skvělou cenu a ještě v pudrové barvě, která je jedna z mých neoblíbenějších. 
/ top, heels, belt Primark / skirt Missguided / bag DKNY /

7 comments:

  1. Vypadáš perfektně! :)

    ReplyDelete
  2. Máš krásně udělaný make-up! Co to je prosím za rtěnku? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. NYX Lingrie - exotic :) dekuji

      Delete
  3. Boty sú naozaj prekrásne ale najviac top je tvoj make-up! <3
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  4. WOW, this is an Amazing outfit, your look absolutely stunning in it.
    GREAT job!!!

    ReplyDelete
  5. AnonymousMay 17, 2017

    To se povedlo!

    ReplyDelete