May 14, 2017

PINK DUSTER COAT

Pořád si po návratu nemůžu zvyknout tady na to hnusný počasí! Alespoň jsem si snažila vylepšit den barvami. Tyhle dlouhé "duster coats" (nevím teď úplně jak to nazvat česky) miluju! Rozhodla jsem se pro tuhle růžovou barvu, která mě zaujala hned na první pohled. Plánuji si pořídit další, možná šedý. Aby to bylo celé jemné, tak jsem zvolila bílé kalhoty,top, kabelku a zlaté doplňky. Co na to říkáte? 

/ duster coat Ebay / top, jeans Missguided / bag, watch Michael Kors / heels Primark /

14 comments:

  1. Krásny outfit!Veľmi ma zaujal ružový cardigan asi to je veľmi pekný.

    ReplyDelete
  2. AnonymousMay 14, 2017

    Ahoj, nejsou ti ty boty o pár čísel větší? Bohužel mi to kazí jinak krásný dojem z povedené kombinace :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahoj, nene nejsou :D je to normalni velikost 37 jako nosim :) mozna to tak jen vypada na nejaky fotce, kde se mi vytlacila noha dopredu.

      Delete
    2. AnonymousMay 15, 2017

      aha :) ale jinak je o vážně krásný outfit. Já se osobně bojím nosit takhle jemné barvy i když postavu na to mám, ale prostě se v nich necítím. Obdivuji tě :)

      Delete
    3. ja zase zhledem k tomu, ze jsem hodne opalena a mam tmavy vlasy, tak se mi to libi :) i kdyz cernou miluju.

      Delete
  3. Suprový outfit! :)

    ReplyDelete
  4. Podobný, o trošku dlhší mám aj ja :) je úplne skvelý :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    ReplyDelete
  5. Love the casual chic outfit. Love how it matches the background! <3
    Regards.
    Walkindiscount.com

    ReplyDelete
  6. You look beautiful
    Great styling
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Velice zajímavý outfit, krásný kabátek..

    ReplyDelete
  8. you are looking so pretty
    Regards
    Shopafford.com

    ReplyDelete