July 19, 2017

FAMILY TIME

Minulý týden za mnou přiletěla rodina, takže jsem si vzala volno. Moc jsem se na ně těšila, protože jsem holky neviděla dva roky. Jsou to moje neteře a sestřenka, ale jsme jak sestry <3 Přijela i mamka, která za mnou lítá častěji. Byly tu 5 dní a bylo to celkem hektické, protože jsem s nimi chtěla stihnout co nejvíce věcí a k tomu jsou všichni stejné shopaholičky jako já, takže jsme do toho všeho létaly pořád po obchodech. Fotky jsou ze všech dnů. Chodili jsme do restaurací a také jsme byli společně i s přítelem na výletě v Blackpoolu. Počasí bylo zrovna celkem mizerné, ale i tak to byl hezký výlet. 




4 comments:

  1. Holky, škoda, že jste všechny tak umělé.. nakonec je nejhezčí stejně maminka:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fotky jsou prevazne z veceri a tady v UK, kdyz se nekam jde, tak se to bere jinak jak v cr. Holky se tu na to pripravuji cely den .. jdou se nechat nalicit a pod. A to se mi tady na tom moc libi. Nevidim duvod byt prirozena kdyz jdu do baru :)) to bych se tu oproti tem krasne namodenejm anglicankam cejtila jak nicka 😂🙈. Hlavne jsme vsechny prirozene, to ze mame nalepene rasy z nas nedela umele. Ale maminka je samozrejme krasna.

      Delete