July 5, 2017

LACE UP SHIRT

Minulý týden jsem už článek nestihla napsat, neměla jsem bohužel moc času. Přistěhovala se sem kamarádka s přítelem, tak jsem jim se vším pomáhala a příští týden mě zase navštíví rodina, tak se těším. 
Tenhle outit jsem na sobě měla včera ve městě. My tu nějaká vedra nemáme, takže můžu v pohodě vyrazit v kozačkách. Košile je nová z wearall.com, zvolila jsem k ní bílé džíny, novou kabelku a hnědé kozačky. Jak se vám líbí?

/ top wearall.com / jeans missguided / bag Michael Kors /

6 comments:

  1. No jako u nás v Nottinghamu je teda parádní horko :D Jinak outfit jako vždy super! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tady byl takovej vitr, ze to bylo zajimavy fotit se a mit vlasy normalne 😂😂

      Delete
  2. Wow, ta košile je skvelá:)

    ReplyDelete
  3. Kozacky ti slusi a obdivuju vsechny holky, co je muzou nosit. Ja ve svych 160cm v nich vypadam jak kocour v botach :D

    ReplyDelete
  4. You look amazing in All pictures.
    Regards
    Shopafford.com

    ReplyDelete
  5. Love so so much this outfit!! Specially the boots:)
    Regards.
    Yourwisedeal.com

    ReplyDelete